De Groene Scout
Well-known member
Pfff, dat gaat wel heel snel. In 20 minuten een 0-2 weggeven naar 3-2.
Dan zie je in Nederland al die stumpers proberen varianten te verzinnen, maar kunnen ze al niet eens fatsoenlijk een bal plaatsen. Die Roemenen komen met 2 varianten aan die ook nog eens schitterend getrapt zijn
Ik schakelde pas na 25 minuten in, maar was AZ zo goed of Astra zo slecht in dat eerste gedeelte?
Ik begreep uit de Fox Docu over Marinus Dijkhuizen dat we in Nederland niet gek veel tijd en energie steken in corners en vrije trappen. Je kunt er wedstrijden mee winnen bewijst Astra. Al begon de ellende met weer die matige Rochet.
Sta je dan met je 5-3-2. Prutsers. Ik ben niet eens een AZ fan, maar de stoom komt uit m'n oren.
Eigenlijk gaat het zoals ik het verwacht. Hoewel de 0-2 voorsprong nog wel iets verrassends had.
Maar AZ is er kwalitatief gewoon hard op achteruit gegaan.
Sta je dan met je 5-3-2. Prutsers. Ik ben niet eens een AZ fan, maar de stoom komt uit m'n oren. Maar gauw naar Ajax zappen.
AZ is eigenlijk de enige Nederlandse club naast Feyenoord die met regelmaat in Europa speelt waar ik op zo'n moment zonder voorbehoud voor de Nederlandse ploeg ben.
Tja, 6 basisspelers vervang je natuurlijk ook niet zomaar. Play-offs zou al knap zijn denk ik.
Ik vroeg mij gisteren af waarom de familie Gudelj naar het AZ stadion was gekomen?
Nu vandaag denk ik dat ze kwamen om te leren "Hoe speel je een wedstrijd uit met 2-0 voorsprong" :duim: