AZ in Europa.

leo1949

Well-known member
Het is dus een knus stadionnetje waar 8500 man in kunnen.
Opgenomen met een drone.

Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Ongeveer de grootte die de Hout had. Al ziet dit stadion er minder gedateerd uit.

leo1949

Well-known member
Maar dat er voor het publiek geen plaatsen achter het doel zijn is wel vreemd.
Ik denk dat het nu zo uitverkocht is.

Max

Administrator
Forumleiding
Ik denk dat het nu zo uitverkocht is.

Zie je wel meer in het buitenland. Het beste zicht heb je toch op de lange zijde. Dat bleek gisteren wel toen ik vrijwel ter hoogte van de middenlijn zat op de tweede ring. In De Kuip zit ik altijd op de korte zijde, toch een heel ander verhaal. Verder ook wel makkelijker om je capaciteit later te verhogen door een nieuwe tribune te bouwen, dan je tribune te vergroten. Voor de sfeer vind ik het wel dodelijk.

leo1949

Well-known member
Heeft wel een voordeel voor de keepers. Ze krijgen niks in hun nek en ze horen geen HEUEUEUEUE BOEM als ze een bal in het veld schieten.

Batigoal

Well-known member
Astra is zo'n ploeg die in Roemeni? in korte tijd vanuit het niets heel erg gegroeid is. Zie Cluj, Petrolul en Pandurii. Het kan best eens tegenvallen.

Voetbal-Coach

Administrator
Roemenie is wel een geweldig land om naar toe te gaan. Mooie herrineringen aan Timisoara, aantal jaar geleden. Een aanradertje.

Forza AZ

Well-known member
Voordeel is dat we daar niet op de 2e ring achter een net geplaatst kunnen worden zoals bij Basaksehir. En zicht vanaf een lange zijde is ook altijd wel mooi. Heb je niet zo vaak.

Edit: Ik zie trouwens net een foto uit eerder dit jaar met ook een tribune achter ??n van de doelen.

Het uitvak lijkt me rechts voorin te zitten met enorme hekken ervoor. Zicht valt nog mee volgens deze foto.

Laatst bewerkt:

Forza AZ

Well-known member
Astra is zo'n ploeg die in Roemeni? in korte tijd vanuit het niets heel erg gegroeid is. Zie Cluj, Petrolul en Pandurii. Het kan best eens tegenvallen.
Ik las net ergens dat hun steenrijke voorzitter momenteel in de gevangenis zit. Zou dus zomaar weer eens snel afgelopen kunnen zijn met de opmars van Astra. Al heeft dat waarschijnlijk geen invloed op de selectie van dit seizoen.
Het zal dus zeker geen makkie worden voor AZ. Al dacht ik dat ook over Basaksehir, maar dat werd toch verrassend eenvoudig gewonnen (wel met dank aan de snelle rode kaart in de heenwedstrijd ook).

Forza AZ

Well-known member
AZ mag wel erg vaak die kant op heb ik het idee.
Roemeni? heeft AZ nog nooit in gespeeld, maar het Oostblok is inderdaad geen onbekende voor AZ.

Sinds 2010:

Aktobe (Kaz)
Sheriff (Mol)
BATE (WRu)
Dinamo Kiev (Oek)
Jablonec (Tsj)
Metalist Kharkiv (Oek)
Anzhi (Rus)
Shakhter Karagandy (Kaz)
Slovan Liberec (Tsj)
Anzhi (Rus)

En daarbij dan ook nog tegen clubs die niet uit het Oostblok komen, maar wel die kant op liggen:
Atromitos (Gri)
Maccabi Haifa (Isr)
PAOK (Gri)
Basaksehir (Tur)

Max

Administrator
Forumleiding
Ze jagen niet meer op communisten, dus je kan daar gerust naartoe reizen Leo.

Bovenaan