AZ in Europa.

Jacco

Well-known member
In voorgaande jaren kon AZ weleens boven zichzelf uitstijgen en kans maken tegen een hoger geplaatst team.
DIt jaar heb ik er twijfels bij, vooral op de vleugels is het allemaal weinig verrassend.
Noah of Drita mogen geen probleem zijn, Praag of AEK klinkt al erg lastig.

Jacco

Well-known member
Aan de andere kant: de marktwaarde van AZ volgens Transfermarkt (ruim 140 miljoen) is twee zo groot als die van Sparta Praag en AEK (beide circa 70 miljoen)

erka

Well-known member
Aan de andere kant: de marktwaarde van AZ volgens Transfermarkt (ruim 140 miljoen) is twee zo groot als die van Sparta Praag en AEK (beide circa 70 miljoen)

AEK Athene zou nog te doen moeten zijn. Tegen Sparta Praag heb ik mijn twijfels. Griekse ploegen kunnen nog wel eens door hun ondergrens zakken, maar ploegen uit Tsjechië zijn altijd ongeveer hetzelfde. Nooit briljant maar ook nooit slecht en altijd hard werken. Betwijfel of dat AZ goed ligt.

Noah en Drita moet echt makkelijk kunnen.

Jacco

Well-known member
De eventuele ronde na Sparta Praag of AEK is in ieder geval niet tegen Fiorentina, Strassbourg, Crystal Palace, Mainz, Rakow en Rijeka
Mogelijke tegenstanders zijn wel: Samsunspor, Lech Poznan, Rayo Vallecano en Shaktar.

Dat lijkt heel gunstig. Goed plan om gelijk te spelen gisteren!

Bovenaan