erka
Well-known member
Wat een megaworp zeg.
Gaaf om dat ook te zien vanuit de lucht. Dan kun je pas zien hoever die gasten werpen.
Wat een megaworp zeg.
En ook die officials die soms maar net op tijd wegstappen.Gaaf om dat ook te zien vanuit de lucht. Dan kun je pas zien hoever die gasten werpen.
Ja, die doet dat echt goed. Op en top enthousiast.Trouwens leuk dat Anouk Vetter nu analyse doet. Wel verfrissend tov de eeuwige Sedoc.
Ja, die doet dat echt goed. Op en top enthousiast.
Eens. Dat eerste maakt het overigens ook verfrissend. EN ja, het is idd niet helemaal objectief, maar bij een zwart/wit sport als atletiek (waar vaak weinig discussies zijn qua jury enz) is dat minder erg dan bij bv voetbal waar je bij analytici zelfs 10 /20jaar nadat ze voor een club gespeeld hebben nog overduidelijk de voorkeur ziet en merkt (ook bij discussie omtrent scheidsrechterlijke beslissingen).Je merkt wel dat ze nog heel erg dicht bij de atleten staat en daarom soms niet helemaal objectief is. Dat zei ze zelf ook trouwens
Maar komt bijzonder goed uit haar woorden en inderdaad heel enthousiast. Misschien zou ze ook eens commentator moeten proberen.
Als je NOS kijkt terwijl je ook atletiek op de BBC kan kijken dan vraag je er ook om...Waar ik jullie nog niet over hebt gehoord is Jurgen van de Berg. Die vind ik op de radio prima maar voor TV is het echt een dramatische commentator.
Eens qua nationalisme op de BBC, zie je ook bij tennis...Ik kijk niet vast op de BBC. Dat nationalisme komt me vreselijk de neus uit inmiddels.