Atletiek

JMD

Well-known member
Lewis is volgens mij nooit gepakt. Al gaan daar de geruchten over dat die vanaf 1983 of zo in de doofpot zijn gestopt.

http://www.theguardian.com/sport/th.../ben-johnson-carl-lewis-dirtiest-race-history

En dan bijvoorbeeld deze alinea:
"Lewis had problems of his own, however, not that we knew this at the time. Unbeknown to the general public until 2003, Lewis had failed a drugs test at the US Olympic trials, his urine sample containing banned stimulants. Although the volume of substances found in Lewis' urine would not bring a ban today, at the time he should have been kicked off of the Olympic team."
 

erka

Well-known member
Gottegot.

Het hoge woord is eruit hoor. Ria Stalman heeft doping gebruikt, ze geeft het toe.

Dit is wel de minst verrassende bekentenis uit de geschiedenis van de vaderlandse topsport, haha.
 

JFK

Well-known member
Ria Stalman heeft bekend doping te hebben gebruikt tijdens de Olympische Spelen in 84.
Dit wist iedereen al, eigenlijk is het geen nieuws.
 

JFK

Well-known member
Gottegot.

Het hoge woord is eruit hoor. Ria Stalman heeft doping gebruikt, ze geeft het toe.

Dit is wel de minst verrassende bekentenis uit de geschiedenis van de vaderlandse topsport, haha.
Ah, je was met net voor.
 

JMD

Well-known member
Doet de NOS toch slim, aan het begin van de avond zo'n bericht brengen zodat iedereen om 22.20 inschakelt bij Andere Tijden Sport.
Zembla heeft daar ook zo'n handje van, dan hoor je in de ochtend op het journaal welk nieuws Zembla die avond gaat brengen...

Maar idd niet onverwacht.
 

De Groene Scout

Well-known member
Doet de NOS toch slim, aan het begin van de avond zo'n bericht brengen zodat iedereen om 22.20 inschakelt bij Andere Tijden Sport.
Ik dus niet. Wilde kijken omdat ik een bekentenis verwachtte. Nu is die er al en kan ik dus iets anders gaan doen.
 

erka

Well-known member
Ik heb wel gekeken trouwens. Maar ze zag er slecht uit. Nogal geel in het gezicht.
 

Maasveld

Well-known member
Paul van Gageldonk zegt dat Stalman al in 1985 off the record aan hem heeft bekend doping te hebben gebruikt. Omdat ze een carriere in de journalistiek ambieerde heeft ze verzocht om het stil te houden.
 

JMD

Well-known member
Ik heb wel gekeken trouwens. Maar ze zag er slecht uit. Nogal geel in het gezicht.
Vond ik ook...
Deed me ook heel erg denken aan Ruska, die ook aangaf nooit de waardering te hebben gevoeld voor zijn gouden medailles.

Paul van Gageldonk zegt dat Stalman al in 1985 off the record aan hem heeft bekend doping te hebben gebruikt. Omdat ze een carriere in de journalistiek ambieerde heeft ze verzocht om het stil te houden.
Makkelijk scoren...
 

Pascallovic

Well-known member
Ben erg benieuwd wat er donderdag gaat komen. Daar moet een beerput open gaan, waar dat hele Armstrong verhaal een lachertje bij is.
 

JMD

Well-known member
Ben erg benieuwd wat er donderdag gaat komen. Daar moet een beerput open gaan, waar dat hele Armstrong verhaal een lachertje bij is.

Dat denk ik ook ja.

Ben benieuwd hoe lang er al verdoezeld is, bijvoorbeeld ook ten tijde van het Oostblok?
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Gewoon al 6 jaar weten wat er speelt en zelfs voorstellen om 'kleine' gevallen weg te moffelen? Wauw.
 

JMD

Well-known member
Alsof dat nog van belang is. De jaren 80 van de Amerikanen kraait ook niemand meer na.
Daarom ben ik ook benieuwd welke beerput er nu open gaat. Wist men van het dopegedrag van het Oostblok en bv de Amerikanen?
Was Coe uberhaupt clean, samen met die andere Brit (Ovett?) liepen ze in 1980 en 1984 iedereen naar huis op de 800/1500.
 
Bovenaan