JMD
Well-known member
Ik bedoelde vandaagZijn al zes gouden medailles.
Nu 3 van de 5...
Ik bedoelde vandaagZijn al zes gouden medailles.
En alsnog een kampioenschapsrecordHahaha, Femke Bol liep echt bewust zo langzaam mogelijk om het nog een beetje spannend te maken. Die had veel harder gekund vandaag.
Dat dus. Ik begon echt sport te kijken rond 1990, dan was je blij als er een paar Nederlandse atleten de finale haalden...Wat een heerlijk toernooi om te kijken zeg. Puur genieten en wat tof dat we op steeds meer verschillende onderdelen zo goed worden.
Dat was erg knullig inderdaad. Diskwalificatie was ook mijn eerste gedachte tijdens de race, maar daarna niet meer aan gedacht.6x goud dus, dames gediskwalificeerd wegens hinderen. Ik dacht het eerlijk gezegd al heel eventjes bij die wissel.
Ja, was ook mijn eerste gedachte...6x goud dus, dames gediskwalificeerd wegens hinderen. Ik dacht het eerlijk gezegd al heel eventjes bij die wissel.
Klopt inderdaad, maar dat kwam omdat Bol in baan 2 startte. Peeters kon weinig anders doen. Wellicht dat de Britten onterecht in baan 1 zijn gaan staan.En nu weer teruggedraaid, na protest van Nederland. Ze liep die Britse toch echt wel in de weg.
Klopt inderdaad, maar dat kwam omdat Bol in baan 2 startte. Peeters kon weinig anders doen. Wellicht dat de Britten onterecht in baan 1 zijn gaan staan.