Atletiek

erka

Well-known member
Dat moet iedereen die ook maar een greintje verstand heeft van topsport op dit mooie forum.

Eef neem ik zeer serieus, maar als we allemaal naar jou hadden geluisterd waren we nu fan van een gevallen topclub die al vijf jaar aanmoddert op het 2e niveau.

• Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
6 jaar al... En volgend jaar het 7e...

De gevallen topclub in NL die in datzelfde jaar degradeerde kwam binnen 1 seizoen terug naar de eredivisie en speelt komend seizoen voorronde CL... Dat heet beleid en leren van fouten. :p

erka

Well-known member
6 jaar al... En volgend jaar het 7e...

De gevallen topclub in NL die in datzelfde jaar degradeerde kwam binnen 1 seizoen terug naar de eredivisie en speelt komend seizoen voorronde CL... Dat heet beleid en leren van fouten. :p

Goh, toch volledig gemist dat Ajax, Feyenoord of PSV is gedegradeerd onlangs.

erka

Well-known member
Wow, indrukwekkend. Bijna een seconde sneller dan Bol ooit geweest is. De enige kans die Bol heeft is als ze geblesseerd raakt, of valt, of de zenuwen krijgt.

Dat worden mooie races!

Laatst bewerkt:

erka

Well-known member
Bol 51.30 in Londen, Klaver 49.58 PR op de 400 vlak, die zijn wel in vorm.

Helaas kan dat niet gezegd worden van Niels Laros. Die viel al in Monaco en nu weer.

erka

Well-known member
Waarom komt er werkelijk geen hond kijken bij de Amsterdam marathon? De plaatselijke omloop van Hoogezand trekt nog meer publiek dan dit dorpsommetje.

JMD

Well-known member
Waarom komt er werkelijk geen hond kijken bij de Amsterdam marathon? De plaatselijke omloop van Hoogezand trekt nog meer publiek dan dit dorpsommetje.
In Amsterdam wonen veel expats, die hebben weinig met de marathon van Amsterdam. En veel van die yuppenstelletjes die in Amsterdam wonen met hun Sterres en Vlinders en hun bakfietsen hebben niks met sport, die gaan liever naar het concertgebouw. Ik las alweer flink wat klachten dat Amsterdam de halve dag afgezet was, dat klagen over de marathon zou in Rotterdam nooit gebeuren. Zal mij niks verbazen als de gemeenteraad uiteindelijk de marathon gaat verbieden.. ;)

Zo, dat was even lekker generaliseren...

Bovenaan