Andere buitenlandse competities

Makanaky

Well-known member
Gaaf! Ik ben bij Hammarby geweest en het is echt heel sfeervol daar. Prachtig opkomstlied ook. Veel plezier!
De Spotify-playlist gaat wel even op de oortjes vanavond! Te beginnen met Just i dag är jag stark inderdaad.
 
Laatst bewerkt:

Makanaky

Well-known member
Prachtig was het, überhaupt om weer eens naar het voetbal te gaan. De opkomst beider elftallen zorgde voor een kippenvel momentje, sfeer was heel aangenaam fanatiek en als bonus heb ik in het zonnetje getuige mogen zijn van een 3-0 zege bij het debuut van Shaquille Pinas! Mooie club hoor dat Bajen.

Mijn foto's zijn helaas te groot om te delen.
 

U.G.

Well-known member
Benfica en Sporting zijn leuk bezig in dit voorseizoen. Sporting won gisteren in Algarve van Roma, daarvoor gelijk met Villrarreal. Zondag in Lisboa tegen Sevilla 🙏🏼 💪🏼en hopen dat dit team zo blijft, misschien een spitsje er nog bij. Benfica heeft met Victor en Fernandez interessante aanwinsten binnen. Porto nog weinig/niks van gezien, ik volg eerlijk gezegd ook alleen mijn cluppie.

Saudações de Iberia.
 

erka

Well-known member
Er is een interessant record in de maak in Servië. Rode Ster Belgrado is al 96 thuiswedstrijden op rij ongeslagen in de competitie. De laatste nederlaag was tegen Partizan Belgrado op 18 april 2017. Daarmee hebben ze hun eigen record van 96 tussen 1998 en 2004 inmiddels geëvenaard. Dit was al de op één na langste serie in Europa, die ze dus nu 2x hebben neergezet. Alleen Real Madrid heeft nog een langere serie van 121 tussen 1957 en 1965.
 

erka

Well-known member
Real Madrid was het speeltje van Franco, dus die mochten thuis niet verliezen.

Het zou mij niet verbazen als Rode Ster ook af en toe wat hulp krijgt van de autoriteiten of scheidsrechters. Maar desondanks blijft het een knappe prestatie.
 

Batigoal

Well-known member
Rode Ster wordt sinds een paar jaar gefinancierd door Chinezen, die in Servië ook investeren in projecten van de overheid. Dus ga daar maar van uit ja.
 

U.G.

Well-known member
Het is ieder jaar weer raak : Ronaldo keert terug naar SCP. Maar nu, in de afgelopen 24 uur, draait de geruchtenmachine in zowel Engeland als Portugal op volle toeren. Hij zou een jaartje worden uitgeleend mits hij bijtekent bij Man U (??), whatever ik hoor het wel. Straks naar Alvalade, nu ff 1st de steroids-gym opzoeken van een Braziliaan hierboven.
 

U.G.

Well-known member
Heerlijke Alvalade-avondje beleefd afgelopen weekend, 1-1 tegen Sevilla ( goeie 2de helft ). Een kippenvel sfeertje, sowieso voor mij want ik ben er eens in het jaar. Achteraf wel onnodig grimmig rondom het stadion, ik bedoel het is een fucking vriendschappelijk wedstrijdje..maar goed. Back to football, de nieuwelingen krijgen van mij een voldoende.
 

U.G.

Well-known member
CR7 wordt nu toch wel meer en meer aan jullie gelinkt @U.G.! Durf je daar al over na te denken?

Ik wil er niet aan beginnen te denken maar ik heb geen keus, ik zit in Portugal. Er kwamen gasten met levensgrote kartonnen Ronaldo’s naar het stadion afgelopen weekend.

De media gaan er mee aan de haal etc., scholen in Lissabon blijken te hebben gelekt dat Ronaldo op bezoek is geweest etc. Maar Man U kan natuurlijk met het contract blijven zwaaien en alles afremmen. Wij hebben geen geld en kunnen m alleen lenen met een ongelooflijke compromis vanuit Engeland. Moeilijk. Heel moeilijk. Maar er hangt momenteel een heerlijke spanning bij álle voetballiefhebbers in dit land.
 

Jef400

Well-known member
Moet die beste man niet eens aan afbouwen gaan denken? Beseffen dat de vette jaren voorbij zijn en de hoogste niveaus nu ook voor hem te hoog worden?
 

U.G.

Well-known member
Moet die beste man niet eens aan afbouwen gaan denken? Beseffen dat de vette jaren voorbij zijn en de hoogste niveaus nu ook voor hem te hoog worden?

Nog een WK’tje en een jaartje Sporting op een belachelijke topniveau en dan mag dat eenmansleger van mij gaan afbouwen idd.
 
Bovenaan