@ Maasveld
Da's vast een van die Portoo's die bij VVV heeft gelopen he, die Lissabonner. Uit m'n hoofd, hij kwam terug in PT en ging in lagere divisies spelen. Ik heb daarna niks meer van hem gehoord eerlijk gezegd.
Trouwens, hoe verging het Danilo als CV bij jullie eigenlijk ? Die vraag wordt in PT gelanceerd want in het nationale elftal is Alves echt aan vervanging toe, en die Fonte is het ook net niet.
Cork City is vandaag kampioen geworden in Ierland na een 0-0 gelijkspel tegen Derry City.
Beide ploegen hadden genoeg aan een punt, Cork City voor het kampioenschap en Derry City voor Europa League voetbal.
Cork City na 12 jaar dus weer eens kampioen, laatste keer was in 2005.
Dan moet je bij Joost zijn, maar ik meen dat ie vrij weinig indruk maakte.Oh Roda, ja die dus, my bad.
Geen Ier, qua arbeidsethos?
Ze hebben de West-Europese mentaliteit.
Danilo is een pikzwarte Portugees, nou dan ben je volgens mij niet eens meer lui maar gewoon klinisch dood.
Waar heb je 4 maanden verbleven in Spanje?
Je slaat de spijker op de kop mijn Belgische vriend, waar Portugal tegen het einde van de monarchie achterliep op de rest van Europa en economisch nog verder stagneerde tijdens de periode van de eerste Portugese republiek, was het Duitsland van Bismarck een welvaartsstaat. Ook onder Hitler groeide Duitsland uit tot een wereldstaat desondanks het totalitaire bewind. Maar volgens onze grote Sporting fan hebben deze verschillen in ontwikkelingen geen achterliggende reden.
Daarom vroeg ik ook wat hebben ze toch met al dat goud gedaan?
Maar ik ben echt klaar nu, het was leuk maar ik denk dat hij en ik elkaar een beetje verkeerd hebben begrepen.
Noem me overigens een Germanophile, ik heb een voorliefde voor de Duitse cultuur, geschiedenis en de Duitse bijdragen aan de wetenschap. Ik zal geen verkeerd woord over Duitsers uitspreken tenzij Nederland er tegen moet voetballen. Maar dat is een hele andere kwestie.
Je slaat de spijker op de kop mijn Belgische vriend, waar Portugal tegen het einde van de monarchie achterliep op de rest van Europa en economisch nog verder stagneerde tijdens de periode van de eerste Portugese republiek, was het Duitsland van Bismarck een welvaartsstaat. Ook onder Hitler groeide Duitsland uit tot een wereldstaat desondanks het totalitaire bewind. Maar volgens onze grote Sporting fan hebben deze verschillen in ontwikkelingen geen achterliggende reden.
Daarom vroeg ik ook wat hebben ze toch met al dat goud gedaan?
Maar ik ben echt klaar nu, het was leuk maar ik denk dat hij en ik elkaar een beetje verkeerd hebben begrepen.
Noem me overigens een Germanophile, ik heb een voorliefde voor de Duitse cultuur, geschiedenis en de Duitse bijdragen aan de wetenschap. Ik zal geen verkeerd woord over Duitsers uitspreken tenzij Nederland er tegen moet voetballen. Maar dat is een hele andere kwestie.
Mijn bijdrage was niet echt bedoeld om de (zinloze) discussie weer nieuw leven in te blazen.
Allemaal klootzakken!Schijnheilig volk die Belgen...