Andere buitenlandse competities

U.G.

Well-known member
In the best of the rest competitie heeft Porto een kloofje geslagen dit weekend. En er staat toch gewoon weer een hele sterke Porto op been dit seizoen hoor. Het had even tijd nodig met opstarten, maar die mensen hebben het wel weer voor mekaar daar... vooral in de aanval.

Sporting heeft weliswaar weer eens een Vietnam-ziekenboeg, maar desondanks kun je best 'ns een keer een voorsprong met nog tien minuten te gaan vasthouden. Tegen Juve werd midweeks ook 2 punten op het laatst verspeeld.

It's on nu !

Benfica leek btw dit jaar voor de zoete koek mee te doen, m??r boekte gisteren wel een mooie overwinning bij Vitoria. Knap !

[video]http://www.okgoals.com/match-highlights-1509923045---33[/video]
 
Laatst bewerkt:

Fenerium

Member
Na 4 kampioenschappen op rij mag je wel eens voor de zoete koek meedoen ja, anders komt jouw soort weer met allerlei complottheorie?n.
 

U.G.

Well-known member
Geen zin om een topic voor Portugal te openen, terwijl ze dat wel verdienen uiteraard.

Anywho...

zei ik nog voor het EK in Frankrijk dat we misschien wel te maken hadden met het sterkste Portugal sinds 2004. En nu gaan ze zonder gekheid daar een notch above.

Sinds vorig jaar zomer is Bernardo Silva teruggekeerd, we hebben Gelson mogen verwelkomen in de aanval, Barca's Nelson Semedo heeft tegen mijn verwachtingen in de rechterflank ge?pgrade en afgelopen vrijdag was daar Valencia's Goncalo Guedes in Viseu om te laten zien waarom hij la liga momenteel op z'n kop zet.

En deze : https://www.youtube.com/watch?v=1K6pwx4dybw...is gelukkig ook alweer hersteld. Nu moet Ronaldo binnenkort weer normaal gaan doen..ennuh...de bondscoach moet de juiste mix op het middenveld vinden ( succes ! ) en we gaan er gewoon echt voor volgend jaar.


Deze wedstrijd stond in het teken van de bosbranden dit jaar, daarom Viseu als locatie.

Wat ook nog opvalt is de terugkeer van Manuel Fernandes.
 
Laatst bewerkt:

Forza AZ

Well-known member
BATE Borisov werd vandaag opnieuw kampioen van Wit Rusland.

Het kostte deze keer echter heel veel moeite. In de laatste wedstrijd was een gelijkspel genoeg, en door de 3-3 in de 96e minuut werd BATE kampioen (voor de 12e keer op rij) op onderling resultaat boven Dinamo Minsk.
 
Laatst bewerkt:

Fenerium

Member
Heerlijk weekend. Galatasaray genadeloos afgestraft door Besiktas, Fenerbahce heeft ook netjes met 4-2 gewonnen van Kasimpasa, Janssen was helaas geschorst. Het gat met Galatasaray is nu 3 punten voor beide clubs.
 

Batigoal

Well-known member
Marega van FC Porto deed afgelopen weekend tegen Benfica een goede poging om kampioen kansen-missen te worden. En dat was niet de eerste keer dit seizoen.
 

U.G.

Well-known member
Sporting staat vandaag even alleen eerste in Portugal, ze wonnen gisteren uit bij Boavista. Porto gaat straks waarschijnlijk met 0-2 winnen bij Setubal en komt op gelijke hoogte. Benfica volgt op drie punten. Het is spannend.
 

U.G.

Well-known member
En het werd liefst 0-5, dus Porto weer evenveel punten als Sporting. Op 3 januari is er de derby de Lisboa, Benfica-Sporting. The stakes are high.

Dost twee keer inderdaad. Maar ik ben nog een beetje boos op Dost, de twee opgelegde kansen tegen Barcelona ( uit en thuis ), de tweede in Barcelona tel ik niet mee, die moet je gewoon maken. Ik weet niet wat er dan tussen de oortjes fout gaat, vooral in Alvalade, dat ie 'm niet eens afwerkt maar opzij legt.
 

U.G.

Well-known member
Straks in da Luz, begint de derby de Lisboa. Benfica - Sporting. Wij delen de eerste plaats met Porto, en hun volgen op drie punten. De stakes are high. De afkeer naar elkaar toe heeft voor zover ik weet een dieptepunt bereikt.

Ik weet het niet, dit kan echt alle kanten op. Ik verwacht geen goeie wedstrijd, maar mijn guts zeggen me dat als je zin hebt in een onvervalste Portugees schoppartij je straks om elf uur bij Ziggosport weleens zomaar op je wenken bediend kan worden.

3__o_derbi_eterno_benfica_vs_sporting.png
 
Laatst bewerkt:

U.G.

Well-known member
Indrukwekkende sfeer in da Luz...moet het ze nageven. Zeer intens allemaal, maar wel veel fouten. Wij moeten rustiger uitverdedigen, en sneller de bal loslaten...anders komt het niet goed in de tweede helft.

Acuna :duim:
 
Bovenaan