Andere buitenlandse competities

Fenerium

Member
Portugal is geen Noord of West Europa he, andere mentaliteit, normaal dus, net als in die andere landen.
 
Laatst bewerkt:

U.G.

Well-known member
Portugal is geen Noord of West Europa he, andere mentaliteit, normaal dus, net als in die andere landen.

Ik denk misschien kom je met concrete voorbeelden ofzo, maar ja, net als met je kennis van het Portugese voetbal of topografie ; je hoort de klok wel luiden maar weet in de verste verte niet waar de klepel hangt.
 

Fenerium

Member
Portugal is Zuid-Europa, als jij het tegenovergestelde gaat beweren prima maar dat zou feitelijk gezien onjuist zijn. Wat al deze landen met elkaar gemeen hebben is het hebben van een corrupt karakter.
 

U.G.

Well-known member
Portugal ligt in Zuid-Europa in het meest Westelijk deel van het continent Europa, and therefore, West-Europa ! Geen enkele offici?le stelling die het tegendeel kan beweren.

Ik wacht nog steeds op voorbeelden van al die spelersontvoeringen rond de Middelandse Zee. Ik zie in Nederland al een wezenlijk verschil in gedrag en mentaliteit tussen een Rotterdammer en een Achterhoeker, dus wees vooral vrij om een gebied ter grootte vanaf Nederland tot voorbij Moskou over ??n kam te scheren en vul de clich? maar naar eigen smaak in.

Maar stel bijvoorbeeld dat schietpartijen aan de orde van de dag zijn in een samenleving, en dus genormaliseerd, dan mag je er dus niks meer over zeggen, en ook preventie of justitie vergeten....want het is toch normaal ?
 
Laatst bewerkt:

Ska P 187

Well-known member
?rale carnal, vatos locos cabron! No somos muchos, pero loco ?se! Malparios y todo, the wild west sabes!
 

U.G.

Well-known member
Corruptie zal voor Zuid-Europa waarschijnlijk wel de gemene deler zijn, alleen maar omdat hetzelfde in de rest van de wereld 'slim zakendoen' heet volgens mij.

La seleccion is nu in jouw hometown toch, moet je niet gaan kijken ?
 

Ska P 187

Well-known member
Werk en ik ben nog altijd van die ehemalige maquina naranja he.
Maar was anzich wel leuk geweest.
 

Fenerium

Member
Portugal ligt in Zuid-Europa in het meest Westelijk deel van het continent Europa, and therefore, West-Europa ! Geen enkele offici?le stelling die het tegendeel kan beweren.

Ik wacht nog steeds op voorbeelden van al die spelersontvoeringen rond de Middelandse Zee. Ik zie in Nederland al een wezenlijk verschil in gedrag en mentaliteit tussen een Rotterdammer en een Achterhoeker, dus wees vooral vrij om een gebied ter grootte vanaf Nederland tot voorbij Moskou over ??n kam te scheren en vul de clich? maar naar eigen smaak in.

Maar stel bijvoorbeeld dat schietpartijen aan de orde van de dag zijn in een samenleving, en dus genormaliseerd, dan mag je er dus niks meer over zeggen, en ook preventie of justitie vergeten....want het is toch normaal ?

Denk jij dat mensen in Brazili? wakker liggen van een paar schoten? die gaan gewoon verder met hun dagelijkse activiteiten. Ik vind het sowieso al belachelijk dat je Portugal op 1 lijn durft te zetten met landen als Frankrijk, Nederland en Duitsland maar het zij zo.
 

U.G.

Well-known member
Denk jij dat mensen in Brazili? wakker liggen van een paar schoten? die gaan gewoon verder met hun dagelijkse activiteiten. Ik vind het sowieso al belachelijk dat je Portugal op 1 lijn durft te zetten met landen als Frankrijk, Nederland en Duitsland maar het zij zo.

Ik zei dus 'genormaliseerd', maar ik ga er verder ook niet meer op in....want jij begrijpt het dus ?cht niet. En ikke een beetje moe nu.

Vriend, waar zie jij mij in hemelsnaam Portugal op ??n lijn zetten met die landen ? Als jij zelf met een complex zit moet je er verder natuurlijk mee doen wat je wilt, maar ik zeg alleen dat Portugal in het Westen van Europa ligt. Shoot me !
 

Fenerium

Member
Ik zei dus 'genormaliseerd', maar ik ga er verder ook niet meer op in....want jij begrijpt het dus ?cht niet. En ikke een beetje moe nu.

Vriend, waar zie jij mij in hemelsnaam Portugal op ??n lijn zetten met die landen ? Als jij zelf met een complex zit moet je er verder natuurlijk mee doen wat je wilt, maar ik zeg alleen dat Portugal in het Westen van Europa ligt. Shoot me !

Jij bent de persoon met een complex niet ik, als ik aan Eusebio denk denk ik aan Benfica, dat hij is ontvoerd zal menig mens een worst wezen. Portugal zal nooit een deel van West Europa zijn, dat ze in West Europa liggen zal mij aan me kont roesten, Cyprus ligt in Azi? maar wordt tot Europa gerekend, pfff.
 
Laatst bewerkt:

U.G.

Well-known member
Jij bent de persoon met een complex niet ik, als ik aan Eusebio denk denk ik aan Benfica, dat hij is ontvoerd zal menig mens een worst wezen. Portugal zal nooit een deel van West Europa zijn, dat ze in West Europa liggen zal mij aan me kont roesten, Cyprus ligt in Azi? maar wordt tot Europa gerekend, pfff.

Ik beperkte me slechts tot de geografische ligging van het land. Dat jij al vanuit een hele andere context zit te denken zegt genoeg over jou, van mijn part hoort Portugal bij Afrika vriend, wat is jouw probleem eigenlijk ?
 

Fenerium

Member
Ik beperkte me slechts tot de geografische ligging van het land. Dat jij al vanuit een hele andere context zit te denken zegt genoeg over jou, van mijn part hoort Portugal bij Afrika vriend, wat is jouw probleem eigenlijk ?

Cultureel gezien zit je er dus flink naast en ben je net een doorsnee Amerikaan die alle Europeanen of Aziaten op ??n hoop gooit. Die vraag kan ik jou eerder stellen maat. Waarom accepteer jij niet dat Benfica de club van Portugal is?
 

U.G.

Well-known member
Cultureel gezien zit je er dus flink naast en ben je net een doorsnee Amerikaan die alle Europeanen of Aziaten op ??n hoop gooit. Die vraag kan ik jou eerder stellen maat.

Ik ga hier nu ff een eind aan breien want dit is bullshit en gaat vervelen.

Jij hebt me nu al een paar keer beticht van iets waar ik totaal geen erg in heb omdat het gewoon feitelijk is. Als jij tegen een Surinamer zegt dat Suriname geen Zuid-Amerika is, kan de Surinamer jou vragen om de bosatlas er bij te pakken ?n zijn gelijk halen. Dat het land niet latijns is of meer een Caraibische karakter heeft is op dat moment niet relevant.

Maar jij was natuurlijk generaliserend bezig, want ; in Portugal heeft men een corrupt karakter---> dus ontvoeren van spelers is normaal...of wat voor gedachtekronkel dan ook. Als ik jou vervolgens vraag om al die voorbeelden op te noemen uit de mede-boevenlanden volgt een radiostilte.

Kijk, jij kan jarenlang kontkruipen en witte voetjes hier proberen te halen wat je wilt en afscheidstopics openen en weet ik wat, maar projecteer jouw onzin niet op mij want ik probeer Portugal nergens toe te rekenen.


Waarom accepteer jij niet dat Benfica de club van Portugal is?

Benfica is een mooie club met de grootste aanhang in Portugal. Alleen intrinsiek heeft het gewoon minder betekent voor het Portugese voetbal dan Porto en Sporting. Feiten zijn bitches.
 
Laatst bewerkt:

ALenstra

Well-known member
Sion voorzitter Christian Constantin is door de Zwitserse voetbalbond voor 14 maanden geschorst. Dit omdat hij na afloop van een wedstrijd voormalig bondscoach Rolf Fringer mishandelde.
 
Bovenaan