Mario
Well-known member
Dan is het tijd voor Kamala
vs Donald Jr.
Dan is het tijd voor Kamala
Waarom is het belangrijk dat een linkse nieuwszender dit meldt?CNN erkent nu ook dat Biden in Nevada gewonnen heeft. Hij komt daarmee op 279 kiesmannen.
Biden heeft daarmee alle Clinton-staten van 2016 gewonnen.
Kun je eindelijk naar bed.CNN erkent nu ook dat Biden in Nevada gewonnen heeft. Hij komt daarmee op 279 kiesmannen.
Biden heeft daarmee alle Clinton-staten van 2016 gewonnen.
Die zag ik in Borat II, Rudy heeft een zeer ongezonde interesse in pubermeisjes. Wat wij hier een vieze man noemen en daar een pervert. Maar goed, team Trump, dus logisch.Rudy Giuliani zag ik, oud burgemeester van New York, geen idee dat die ook advocaat was.
Die zag ik in Borat II, Rudy heeft een zeer ongezonde interesse in pubermeisjes. Wat wij hier een vieze man noemen en daar een pervert. Maar goed, team Trump, dus logisch.
Die zag ik in Borat II, Rudy heeft een zeer ongezonde interesse in pubermeisjes. Wat wij hier een vieze man noemen en daar een pervert. Maar goed, team Trump, dus logisch.
Als ik her en der wat reacties zie en lees heb ik het idee dat de wereld vandaag bevrijd is na een decennialange onderdrukking.
En het racisme in het land stopt per direct! Mooi voor die mensen.
COVID bestaat ook niet meer!En het racisme in het land stopt per direct! Mooi voor die mensen.
Thatcher en Meir hebben nooit bestaan, pas nu word de vrouw gezien!