SuikerBrood
Well-known member
2 vrouwen toch, of waren het kweetjes?
Jazeker. Maar als er in Nederland eens een keer een vrouwelijke premier komt is dat ook een belangrijke mijlpaal.
2 vrouwen toch, of waren het kweetjes?
Uiteraard, en ook nog zwart. Waarom Sylvania niet meteen? Hoe de cool cat neuker haarzelf opklom van vj naar premier van het meest racistische land van de wereld. Ik zie een Hollywood film opkomen.
Uiteraard, en ook nog zwart.
Ik stem op DENK, dus moet ze terug daar naartoe, dan heeft ze er een stem bij.Die lijkt mij niet geschikt. Maar je kunt op haar stemmen natuurlijk.
Ik ben niet zo extreem in mijn opvattingen hoor, het is niet dat Biden de Messias is, maar wat mij betreft was Trump wel gewoon een slechterik.
Heb ik geen ingezonden brief op geen stijl voor nodig. Whatever daar in staat.
Alles in Nederland relativeren omdat het in Congo erger is ook.Nee is ook heerlijk redeneren 👍
Nee hoor dat niet zozeer, meer om wat er eigenlijk gebeurt is in de 4 jaar.
Tenenkrommend slecht, en net als Trump altijd doet: de schuld bij de media leggen.Staat een mooie ingezonden brief op geenstijl, lees die maar een keer door. Gewoon, misschien een keer de andere kant gewoon een keer lezen, ik vind hem wel goed geschreven.
Jammer dat Biden alles gaat afbreken wat Trump opgebouwd heeft.
Vier jaar Trump is duidelijk genoeg geweest, daar gaat ginne brief op het rechtse geenstijl, wat sowieso graag in Trump stijl oreert, grof en provocerend, aan.Nee is ook heerlijk redeneren 👍