Die is toch totáál onzichtbaar?Ik denk dat ze toch wel gaan overwegen om Kamala Harris te nomineren. Steeds meer prominenten in de Democratische Partij dringen erop aan dat Biden uit de race stapt.
Dat denk ik niet nee, wellicht komen ze nog met een andere kandidaat. Maar Trump gaat sowieso winnen, zeker na afgelopen zaterdag.Daar ga je toch ook niet mee winnen?
Zeker, maar dat is toch elke vice-president? Het is dat het nu Republikeinse conventie is en ik vanochtend op het journaal even de running-mate van Trump zag, maar vraag me zijn naam niet. En ook van eerdere presidenten is vaak de vice-president niet heel zichtbaar. Ja, ik kom tot Gore, maar dan vooral door de verkiezingen van 2000 en zijn film 'An inconvenient truth'Die is toch totáál onzichtbaar?
Zoals jij al zijn zei werd Gore vanaf die verkiezingen 2020 echt bekend, ik kan me niet herinneren dat hij in de 8 jaar als VP echt zichtbaar was. Harris wordt in peilingen nog wel een kans toegedicht te winnen, itt Biden. Veel hangt er natuurlijk vanaf hoe het gaat in de campagne, maar als ze het goed doet daarin is er natuurlijk nog van alles mogelijk.Zeker, maar dat is toch elke vice-president? Het is dat het nu Republikeinse conventie is en ik vanochtend op het journaal even de running-mate van Trump zag, maar vraag me zijn naam niet. En ook van eerdere presidenten is vaak de vice-president niet heel zichtbaar. Ja, ik kom tot Gore, maar dan vooral door de verkiezingen van 2000 en zijn film 'An inconvenient truth'
Ze gaan het licht aan doen.Die is toch totáál onzichtbaar?
jammerZe gaan het licht aan doen.