Ik hoorde net dat men Pence wilde executeren.Maar er zijn echt mensen die denken dat deze mensen het plan hadden om een aantal politici te ontvoeren.
Ik hoorde net dat men Pence wilde executeren.Maar er zijn echt mensen die denken dat deze mensen het plan hadden om een aantal politici te ontvoeren.
Dat heeft natuurlijk niets met ontvoering te maken.Ik hoorde net dat men Pence wilde executeren.
Ik hoorde net dat men Pence wilde executeren.
We kunnen denk ik wel concluderen dat het veel erger had kunnen aflopen dan 'maar' 5 doden.
Wat is er overigens van waar dat 1 van de 'slachtoffers' is overleden aan een hartaanval nadat ie zijn eigen ballen had getaserd?
Dood gegaan aan 5G dus.Volgens mij een hoax. Iemand heeft wel een hartaanval gekregen, maar was gewoon aan het bellen.
Helaas een hoax;Wat is er overigens van waar dat 1 van de 'slachtoffers' is overleden aan een hartaanval nadat ie zijn eigen ballen had getaserd?
Jammer. Het zou wel typisch zijn geweest voor dit stelletje gestoorden...Helaas een hoax;
Did Man at Capitol Riot Die After Accidentally Tasing Himself?
Five persons died in conjunction with the Capitol riot, but some reports surrounding their deaths weren’t entirely accurate.www.snopes.com
Ben je Twitter al aan het boycotten?Big tech heeft Parler op zwart gezet, maar voor de rest gaat alles goed.
Big tech heeft Parler op zwart gezet, maar voor de rest gaat alles goed.