Precies. En dat is nou net wat SanMark wil aangeven. Want hoe is het in hemelsnaam mogelijk dat een democratisch verkozen president (goed, zo gestoord als wat) wél van twitter wordt gegooid, maar dat dictators wel op die site mogen blijven... Sorry hoor, maar daar kan ik dus niet bij... Dan kan ik me deels de woede bij Trumpaanhangers wel voorstellen dat dit dus gewoon een politieke 'afrekening' is.Tsja, blijft de keuze van Twitter.
Precies. En dat is nou net wat SanMark wil aangeven. Want hoe is het in hemelsnaam mogelijk dat een democratisch verkozen president (goed, zo gestoord als wat) wél van twitter wordt gegooid, maar dat dictators wel op die site mogen blijven... Sorry hoor, maar daar kan ik dus niet bij... Dan kan ik me deels de woede bij Trumpaanhangers wel voorstellen dat dit dus gewoon een politieke 'afrekening' is.
En wat mij betreft mag Trump er vanaf gegooid worden hoor, alleen waar leg je dan de grens? En als je niet snapt dat dit dus een gevaarlijke ontwikkeling is dan houdt het op.
Apple heeft Parler al uit de store gehaald dus die doet al moeite om een alternatief moeilijker te laten vinden.Ja, helemaal mee eens. Maar ik vind de discussie over het toestaan van platformen interessanter dan de private plaformen zelf. Twitter heeft geen monopoliepositie, dan moet je meer richting Google, Amazon, Apple en Microsoft kijken.
Dat Twitter een Amerikaans bedrijf is speelt denk ik ook wel mee. Wilders of Baudet worden ook niet gefactchecked zoals Trump.
OK, dat wist ik niet, dat een afgezette president later ook niet alsnog een 2e termijn kan krijgen.Daarmee krijgt hij niet de privileges van ex-presidenten en mag hij zich niet meer verkiesbaar stellen in de toekomst.
Apple heeft Parler al uit de store gehaald dus die doet al moeite om een alternatief moeilijker te laten vinden.
En ook de grote leugenaars Jetten, Kaag en Klaver worden niet gefactchecked.
Eens. Want door Apple/Google krijgen alternatieven voor Twitter dus geen kans zo lijkt het...Ik vind het wel kwalijk dat Apple en Google in principe een duopolie hebben op de mobiele markt. De kritieken op Twitter kan ik niet zo heel veel mee. Hun platform, hun feestje.
Jep. Maar Putin, Erdogan enz zijn toch ook wel bekend in Amerika. Dat zij niet weten wie Wilders, Baudet, Jetten enz zijn snap ik wel, maar ik ga er toch wel van uit dat ze die dictators die SanMark aanhaalde kennen.Dat Twitter een Amerikaans bedrijf is speelt denk ik ook wel mee.
Nee dat zei je niet. Je had het alleen over Wilders en Baudet.Ik vind het wel kwalijk dat Apple en Google in principe een duopolie hebben op de mobiele markt. De kritieken op Twitter kan ik niet zo heel veel mee. Hun platform, hun feestje.
Nee, zoals ik zei. Nederlandse politici worden niet gefactchecked.
Precies. En dat is nou net wat SanMark wil aangeven. Want hoe is het in hemelsnaam mogelijk dat een democratisch verkozen president (goed, zo gestoord als wat) wél van twitter wordt gegooid, maar dat dictators wel op die site mogen blijven... Sorry hoor, maar daar kan ik dus niet bij... Dan kan ik me deels de woede bij Trumpaanhangers wel voorstellen dat dit dus gewoon een politieke 'afrekening' is.
En wat mij betreft mag Trump er vanaf gegooid worden hoor, alleen waar leg je dan de grens? En als je niet snapt dat dit dus een gevaarlijke ontwikkeling is dan houdt het op.
Dat je er nog aan begint jongen.Nee dat zei je niet. Je had het alleen over Wilders en Baudet.
Te lui om op te zoeken maar ik las dat het aandeel Twitter juist was gezakt sinds de ban van Trump.Nogal simpel; aandeelhouders. Dat en dat alleen is echt het enige waar Twitter om geeft. En geef ze eens ongelijk.
Nee dat zei je niet. Je had het alleen over Wilders en Baudet.
Nee dat zei je niet. Je had het alleen over Wilders en Baudet.
Jep. Maar Putin, Erdogan enz zijn toch ook wel bekend in Amerika. Dat zij niet weten wie Wilders, Baudet, Jetten enz zijn snap ik wel, maar ik ga er toch wel van uit dat ze die dictators die SanMark aanhaalde kennen.
Twitter werkt eigenlijk net zoals dit forum. Een aantal moderators beoordelen de berichten die worden gerapporteerd. Gaan deze over de grens dan kunnen ze besluiten een account te blokkeren.
Hoeveel kinderen heb jij?Je bent toch admin?