Amerikaanse verkiezingen 2016

Amerikaanse verkiezingen 2020

  • Joe Biden

    Stemmen: 8 44,4%
  • Donald John Trump

    Stemmen: 3 16,7%
  • iemand anders (om wat voor reden dan ook)

    Stemmen: 7 38,9%

  • Totaal aantal stemmers
    18
  • Opiniepeiling gesloten .

U.G.

Well-known member
Ik snap niet zo goed wat er gaat veranderen voor de kartels u.g. je doelt misschien dat de prijs omhoog gaat, maar dat komt omdat de risico's ook hoger worden en dat er minder binnen gaat komen, via de landsgrens tenminste.

Edit jij hebt geen dubbel paspoort?

Nu sowieso al, maar ook wanneer die zogenaamd af zou komen blijven er mazen in de muur...want dicht gaat een grens namelijk nooit. De prijs gaat sowieso al omhoog, en degene die dan helemaal monopolistisch een markt kan beheren is degene met genoeg juice en die een schrikbewind kan voeren om lijntjes te controleren, want de drugs komen er toch.

Nee geen dubbele paspoort. Het is en was de moeite niet waard.
 

Ska P 187

Well-known member
Tsja al zou die muur luchtdicht zijn dan hebben de VS nog een aardige kustlijn over natuurlijk. Of de prijs stijgt hangt alleen maar af van hoeveel er binnen komt natuurlijk er vanuit gaande dat de vraag gewoon hetzelfde zal blijven.
Netto komt het op hetzelfde neer, zie daar de veranderingen niet zo in om extra feest te gaan vieren voor 'foute' Chicanos.
Wat paspoort betreft heb ik er ook maar ??n, NL in mijn geval, maar ik ben dan ook pas op mijn 25e afgezakt. Denk ook niet dat ik de switch ga maken of Wilders moet aan de macht komen en hele rare dingen gaan doen.
Ik ben daar vrij simpel in, you can't serve two masters, ik ben er principieel op tegen.
 

U.G.

Well-known member
De kleine visjes ( smokkelaars ) gaan zo finaal uit de poel worden gehaald, Amerika heeft al decennialang een onverzadigbare drugsmarkt dus de vraag zal niet snel veranderen. Ik weet niet hoe deze administration qua drugsbeleid staat, en mits positief zal sowieso de invloed op de vraag dan toch pas over enkele jaren voelbaar zijn. Er is gewoon een bijna artirieel stelsel qua aanvoer van dope naar Cali en Oost-Texas richting de Oostkust...dat kan gewoon haast niet anders. Tunnels, foute boarder watch, whatever. En dat is enkel en alleen voor de echte zware jongens weggelegd.

De paspoorten, ach....wat mij betreft is het niet uit principe ofzo, de noodzaak is er niet, simpel. Ik kwam als tiener naar Nederland. Mijn kinderen die hebben dan wel weer twee paspoorten.
 

Hankie

Well-known member
Hij is in ieder geval duidelijk en doet grotendeels wat hij heeft beloofd. En is een harde zakenman en geen politicus natuurlijk.
 

Mario

Well-known member
Ik kijk uit naar zijn toekomstige ontmoetingen met de Europese leiders en dito pers :jerry:
 

zwammy

Well-known member
Het lijkt me niet meer dan normaal dat hij vragen over zon vreemde deal stelt. Blijkbaar is hij het er niet mee eens.
 

Batigoal

Well-known member
Het lijkt me niet meer dan normaal dat hij vragen over zon vreemde deal stelt. Blijkbaar is hij het er niet mee eens.

Van wat ik lees is het vooral de manier waarop hij sprak tegen de Australische premier waarom die de hoorn erop gooide. Dat Trump een andere politieke mening heeft daar zal iedereen mee moeten leven, maar Trump op zijn beurt zal zich in deze positie echt anders moeten gaan gedragen.
 

zwammy

Well-known member
Daar ben ik het dan weer 100% mee eens. Maar goed, een botte hork is het. Dat lijkt me algemeen bekend.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Hij heeft binnen een maand geregeld wat Obama niet lukte: Saudi Arabi? gaat vluchtelingen uit Syri? en Jemen opvangen ipv naar Turkije/EU te sturen

Hoe kan dat...? Waarom kan het nu wel
 

zwammy

Well-known member
En hij waarschuwt ook nog even Rusland en Isra?l dat ze moeten stoppen waar ze mee bezig zijn. Tusk al geroepen dat dit weer gevaarlijk is.
 

U.G.

Well-known member
Hij heeft binnen een maand geregeld wat Obama niet lukte: Saudi Arabi? gaat vluchtelingen uit Syri? en Jemen opvangen ipv naar Turkije/EU te sturen

Hoe kan dat...? Waarom kan het nu wel

Je bedoelt mss het gezever dat SA 'veiligheidzones' in Syri? steunt ? Trump dat ervoor zorgt dat de Saoudies hun lege kampen gaan volgooien met Syri?rs, dat ben ik nog niet tegengekomen.
 

U.G.

Well-known member
Ik sta in deze zwaar achter Trump, meen ik nog echt ook.

Waarom die juist met het meest creapy land 'steun' moet gaan zoeken ipv weet ik veel Assad zelf mss ( als die nog leeft ) of Poetin of Turkije is op z'n minst apart.
 
Bovenaan