Wat zijn goed beargumenteerd de positieve dingen van Trump, Zwammy ?
Iedereen snel tekenen, voor het te laat is!
https://petitions.whitehouse.gov/pe...-netherlands-second-because-they-requested-it
Weet ik niet. Ik lees dat hij bedrijven naar Amerika wil halen om daar de werkgelegenheid aan te pakken, criminele illegalen wil uitzetten en wanneer die landen niet meewerken de visums bevriezen en graag een oorlog wil uitstellen. Lijkt mij positief. Maar ik zit in Stratum, dat is een stuk van Amerika af.
Clinton was toch net zon grote ramp geweest, het is kiezen tussen 2 kwaden. Ik ben ook geen trump fan. Ik hou alleen niet van afschieten voordat er iets gebeurt
Die man schijnt juist een hele goede te zijn. Zelfs de democraten loven hem voor zijn kennis en kunde.Fair enough.
Weet je, ik ben niet hier om een droom te vergallen. Ik geloof gewoon niet in deze man. Er zit iemand op defensie wiens bijnaam niet voor niets Mad Dog is en John Bolton van BZ vindt de sancties zoals ze er nu zijn tegen Rusland te soft. Waarom gaat Trump voor deze mannetjes ?
Ik houd ermee op, all the best for the West.
Dus je kijkt oom met argusogen naar Rutte, die zegt ook het ene en doet het andere.
Ander punt, als Chicago geen orde op zaken stelt met het moorden (228) in 2016 stuurt Trump het leger er op af. Kun je ook wel weer om lachen maar er word wel iets mee gedaan.
Die man schijnt juist een hele goede te zijn. Zelfs de democraten loven hem voor zijn kennis en kunde.
Dat wil nog niet zeggen dat hij niet goed is.Hij is ontslagen door Obama.
Dat wil nog niet zeggen dat hij niet goed is.
Wie met open ogen tuint in de nepval van Rutte, be my guest, ik bedoel ik stem alleen in de gemeente ..as I am a proud Portuguese.
Wil je echt wat doen wat betreft het Inner cities afschieten...begin dan heel simpel met de handwapen-lobby af te kappen ipv van die in te dekken. Dan ben je geloofwaardig een probleem aan het bestrijden ipv angst te voeden. En idd..de door het huis van afgevaardigden gelamede duck die Obama was heeft uiteindelijk ook niks kunnen betekenen tegen die lobby en voor zijn eigen Chicago.
En nu serieus, kan het Trump nou echt wat schelen wat daar gebeurt ?
Als die muur er komt, waar Mexico dus nogmaals niks voor gaat betalen, is de Mescal vanavond niet aan te slepen bij de kartels.