Haha oeps.terwijl...
Haha oeps.terwijl...
Jij blijft ook een viespeuk heIn 2011 zag ik in Wezep de beslissingswedstrijd om promotie naar de Topklasse tussen WKE en Fc Hilversum.
WKE met de helaas te vroeg overleden Martijn Doldersum als uitblinker won met 3-0.
Van beide clubs waren er veel mooie dames als supporter aanwezig.
En een andere 1e klasse dan 15?RKHVV is na een klacht ingedeeld in een andere eerste klasse, zodat ze toch de derby's tegen De Bataven en Bemmel houden. Was ook een heel rare keuze van de KNVB. De 'oostelijke' eerste klasse telt daardoor meer 13 clubs.
En een andere 1e klasse dan 15?
OSS1920 en DHSC vielen weg in de divisies. Die plekken zijn landelijk wel opgevuld maar in de 1e klasse niet.Hoe kan het dat er een 1e klasse is met 13, daar was toch juist voor gezorgd dat het gelijk werd (allemaal 14) door alle versterkte degradaties?
Daar ben jij meer mee bezig dan RKHVV denk ik.En ze spelen nu vrijwel alles op zondag.
Hebben ze dan ook aangegeven hoe het wel logisch kan?"Voetbalclubs zijn woedend op KNVB na competitie-indeling: ‘Dit is echt volstrekt onlogisch’":
Uit het artikel van BN/DeStem:Hebben ze dan ook aangegeven hoe het wel logisch kan?
Dit is toch wel erg gek... Alles was nagerekend enz en na 2 jaar zouden er dan geen versterkte degradaties meer nodig zijn, en dan nu ineens wel... Vraag me af hoe dat kan."KNVB komt belofte niet na: ook komend seizoen versterkte degradatieregeling":
KNVB komt belofte niet na: ook komend seizoen versterkte degradatieregeling
De KNVB komt zijn belofte niet na. Er volgt namelijk nóg een seizoen met een versterkte degradatieregeling in het amateurvoetbal. Dat blijkt uit onderzoek en navraag van deze krant bij de bond. Vooral tweedeklassers moeten zich zorgen maken.www.bndestem.nl
Omdat dit een behoorlijk tendentieus artikel is. Dat met die versterkte degradatie valt namelijk enorm mee, dat lijkt totaal niet op de regelingen van het afgelopen seizoen.Dit is toch wel erg gek... Alles was nagerekend enz en na 2 jaar zouden er dan geen versterkte degradaties meer nodig zijn, en dan nu ineens wel... Vraag me af hoe dat kan.