Dat weet ik niet, maar Danny Post is zijn aanvoerdersband kwijt.Wie en waarom niet?
Dat weet ik niet, maar Danny Post is zijn aanvoerdersband kwijt.Wie en waarom niet?
En hij weet niet meer waar?Dat weet ik niet, maar Danny Post is zijn aanvoerdersband kwijt.
Om de arm van Koglin, maar die mag 'm niet teruggeven van Jos.En hij weet niet meer waar?
Dat is eigenlijk best wel gemeen van Jos, maar hij zal er wel een hele goede reden voor hebben.Om de arm van Koglin, maar die mag 'm niet teruggeven van Jos.
Volgens Jos is Post te vaak afwezig door blessures. Ik heb echter sterk het vermoeden dat Post 1 van de spelers is die heeft lopen klagen.Dat is eigenlijk best wel gemeen van Jos, maar hij zal er wel een hele goede reden voor hebben.
Het rommelt dus in de selectie?Volgens Jos is Post te vaak afwezig door blessures. Ik heb echter sterk het vermoeden dat Post 1 van de spelers is die heeft lopen klagen.
Dat heb je afgelopen maand al gelezen.Het rommelt dus in de selectie?
Het kon zijn dat dat is bijgelegd. Het bestuur heeft nu het vertrouwen in Jos duidelijk gemaakt. De ontevreden spelers moeten dan toch wel schikken naar zijn hand, of vertrekken.Dat heb je afgelopen maand al gelezen.
Hupperts en Sorga zijn in ieder geval weg. Naar de buitenwacht wordt wel gecommuniceerd dat alle neuzen dezelfde kant opstaan.Het kon zijn dat dat is bijgelegd. Het bestuur heeft nu het vertrouwen in Jos duidelijk gemaakt. De ontevreden spelers moeten dan toch wel schikken naar zijn hand, of vertrekken.
Jij vertrouwt het zo te lezen niet.Hupperts en Sorga zijn in ieder geval weg. Naar de buitenwacht wordt wel gecommuniceerd dat alle neuzen dezelfde kant opstaan.
Nee maar goed, dat ziet zelfs een meisje.Jij vertrouwt het zo te lezen niet.
Hhmm, dan ben ik dus definitief geen meisje.Nee maar goed, dat ziet zelfs een meisje.
In de regel gaat het wel zo inderdaad, maar hij heeft net verlengd dus dat lijkt me heel sterk. De mensen die erover gaan staan oprecht pal achter Jos.Die is dus eind van de maand weg.