Alles heej is VVV

Maasveld

Well-known member
Zeg Maasveld, een vraagje. Is er een typisch supporterscaf? voor de fans van VVV in Venlo, of zoekt iedereen gewoon zijn eigen stamkroegje op?
Nee, eigenlijk zoekt iedereen wel zijn eigen weg.
Er is in het stadion een supporterscaf?, maar dat is erg klein
Die is er tegenwoordig ook niet meer. Nu kan er voor en na wedstrijden in de naastgelegen feestzaal worden gedronken. Ik ben daar echter nog nooit geweest en het is geloof ik ook niet zoveel. De meeste supporters zitten voor en na wedstrijden gewoon in de stad. We krijgen overigens wel een nieuw supportershome, als ik me niet vergis onder de staantribune.

Maasveld

Well-known member
In een poging de Koel toch iets voller te krijgen komt VVV met iets nieuws: De Flexkaart. Met die kaart krijg je een tegoed voor 10 wedstrijden, met maximaal 1 wedstrijd tegen een PAF-club. Je kunt ze alle 10 zelf verzilveren, maar bijvoorbeeld ook 5x met z'n twee?n gaan. Het zal me benieuwen.

Joost

Well-known member
In een poging de Koel toch iets voller te krijgen komt VVV met iets nieuws: De Flexkaart. Met die kaart krijg je een tegoed voor 10 wedstrijden, met maximaal 1 wedstrijd tegen een PAF-club. Je kunt ze alle 10 zelf verzilveren, maar bijvoorbeeld ook 5x met z'n twee?n gaan. Het zal me benieuwen.

Zou het niet veel meer schelen wanneer de gemeente eens stopt met die idiote clubcard verplichting voor iedere pot.

Abubakari

Well-known member
Op twitter:

Ralph Ploeger
‏ @RalphPnl
7 u7 uur geleden

Studio Sport op TV.
Jongste: 'Wat betekent VVV?'
Ik: 'Venlose Voetbal Vereniging.'
Jongste: 'Hihihi. Zielig he, een voetbalclub zonder Fans.'

:eek:

Max

Administrator
Forumleiding
Ach kleine kinderen logica. Mooi toch.

Venlose logica is om voor de zekerheid ook nog Venlo erachter plakken.

Bovenaan