Haha dat is wel heel g?nant.
Hoeveel straf hebben die paar malloten gekregen die vorig jaar bij VVV - PSV oerwoudgeluiden maakten?In de brief die de dader van VVV heeft ontvangen wordt met geen woord gerept over een onderzoek naar racisme. Tevens wordt nergens vermeld dat het om een voorlopig stadionverbod gaat. Het is echt een wonder dat we met zo'n amateuristische organisatie in de Eredivisie kunnen spelen.
Bij gebrek aan bewijs hebben ze helaas niemand kunnen pakken.Hoeveel straf hebben die paar malloten gekregen die vorig jaar bij VVV - PSV oerwoudgeluiden maakten?
Bij gebrek aan bewijs hebben ze helaas niemand kunnen pakken.
Welkom bij VVV.Dus toen er sprake was van racisme konden ze niemand vinden, en nu leggen ze iemand die ze pakken op 'moonen' ook maar direct racisme in de schoenen... Lekker dan.
Is het zo erg?Welkom bij VVV.
Is het zo erg?
Van 'buiten' komt de club altijd heel sympathiek en aardig over.
Als er 8.000 man in een stadion zitten heb je toch per definitie 100 totale malloten erbij?
Klopt, maar daar ging mijn reactie ook niet over.
Ontken ik dat dan ergens? Je hebt helemaal gelijk in deze.Elke club heeft zijn malloten, dat is wat ik zeg.
Niks mis met het weren van asocialen en andere idioten uit stadions.
Je hebt gelijk. Het idee dat men tegenover de eigen supporters een stuk strenger is dan tegenover de uitsupporters wordt hier breed gedragen.Is het zo erg?
Van 'buiten' komt de club altijd heel sympathiek en aardig over.
Daar gaat het niet om.Je hebt gelijk. Het idee dat men tegenover de eigen supporters een stuk strenger is dan tegenover de uitsupporters wordt hier breed gedragen.
Dat is het punt ook helemaal niet.
Zeg Maasveld, een vraagje. Is er een typisch supporterscaf? voor de fans van VVV in Venlo, of zoekt iedereen gewoon zijn eigen stamkroegje op?