Alles heej is VVV

JMD

Well-known member
In de brief die de dader van VVV heeft ontvangen wordt met geen woord gerept over een onderzoek naar racisme. Tevens wordt nergens vermeld dat het om een voorlopig stadionverbod gaat. Het is echt een wonder dat we met zo'n amateuristische organisatie in de Eredivisie kunnen spelen.
Hoeveel straf hebben die paar malloten gekregen die vorig jaar bij VVV - PSV oerwoudgeluiden maakten?

JMD

Well-known member
Bij gebrek aan bewijs hebben ze helaas niemand kunnen pakken.

Dus toen er sprake was van racisme konden ze niemand vinden, en nu leggen ze iemand die ze pakken op 'moonen' ook maar direct racisme in de schoenen... Lekker dan.

JMD

Well-known member
Je hebt gelijk. Het idee dat men tegenover de eigen supporters een stuk strenger is dan tegenover de uitsupporters wordt hier breed gedragen.
Daar gaat het niet om.
Ik bedoelde meer over de club zelf. Ik gaf aan "Dus toen er sprake was van racisme konden ze niemand vinden, en nu leggen ze iemand die ze pakken op 'moonen' ook maar direct racisme in de schoenen... Lekker dan.". Jij zegt: 'Welkom bij VVV.' Is de club VVV (het bestuur e.d.) zo erg dan? Vandaar ook mijn opmerking dat VVV 'van buiten' altijd zo sympathiek overkomt.

Abubakari

Well-known member
Dat is het punt ook helemaal niet.

VVV doet inderdaad wat raar met hun brief en later beweren dat het vanwege oerwoudgeluiden was, maar het maakt (mij) niet uit waarom aso's een stadionverbod krijgen.
Of dat jouw punt wel of niet is maakt mij dan weer niet uit.

de waan

Well-known member
Zeg Maasveld, een vraagje. Is er een typisch supporterscaf? voor de fans van VVV in Venlo, of zoekt iedereen gewoon zijn eigen stamkroegje op?

Bovenaan