En dan pas 5 minuten van tevoren laten horen, dat de ruiter het 1x mag luisteren en dan direct de piste in.Is dressuur dat huppelen op muziek? Dan kun je de tegenstander de muziek laten uitkiezen. Huppelen op muziek op Gojira.
Foutloos is dus noodzakelijk voor een medaille.2e Zweed ook....
Ik stel voor dat de ruiter het paard op de rug neemtDe barrage is veel te makkelijk.
Als ik kijk naar de resultaten op de meest recente WK zijn hoogspringen en de 800m haar minste onderdelenWeet iemand hoe Anouk Vetter zich verhoudt op de resterende onderdelen? Zijn haar sterkste nummers al geweest, of komen er nog een paar? Kortom, maakt ze kans op een medaille?
Dat is volgens mij wel vaker, wordt volgens mij gedaan om te voorkomen dan ineens iedereen alleen maar fouten maakt. En iemand wint met 3 fouten ofzo.De barrage is veel te makkelijk.
En Thiam is volgens mij nog minder dan Vetter op de 800m en hoogspringen was Thiam's beste onderdeel.Als ze bij de resterende onderdelen net zoveel punten haalt als in 2017 komt ze op 6719 uit, dat zou in Rio brons hebben opgeleverd.
Doordat iedereen foutloos is, is hij nu juist in het nadeel.Nou, kom op!!!! Het moet snellll