Hoe laat is die barrage?6 ruiters foutloos gebleven, 1 Brit, 1 Japanner, 1 Nederlander en 3 Zweden gaan het uitmaken om de medailles.
13.36 volgens de officiële formulieren. Van der Vleuten mag als laatste, zeer gunstig.Johnson-Thompson valt af bij de zevenkamp, topmedaillekandidate.
Thank you!13.36 volgens de officiële formulieren. Van der Vleuten mag als laatste, zeer gunstig.
Ze werd 3e op het WK in Londen 4 jaar terug (ik zat toen in het stadion... ), dus ze zal echt wel wat kunnen...Weet iemand hoe Anouk Vetter zich verhoudt op de resterende onderdelen? Zijn haar sterkste nummers al geweest, of komen er nog een paar? Kortom, maakt ze kans op een medaille?
Daarom is darten ook niet Olympisch. 1 zo'n 'sport' is wel genoeg.Ik vind dit echt het meest krankzinnige onderdeel van de hele Spelen. Waarom moeten al die vrouwen zo bizar doen en eruit zien als een stelletje freaks?
Een kutstem heeft die vent die dat inspreekt.Ik ben die 'samen op de banken voor Oranje' reclame inmiddels ook wel echt spuugzat.
Was dat de 1ste deelnemer van de barrage?De Japanner weer foutloos.
In de basis is haar tweede dag beter. Dus biedt perspectief.Weet iemand hoe Anouk Vetter zich verhoudt op de resterende onderdelen? Zijn haar sterkste nummers al geweest, of komen er nog een paar? Kortom, maakt ze kans op een medaille?
Jazeker.Was dat de 1ste deelnemer van de barrage?
Of dat er pas voorafgaand aan de wedstrijd geloot wordt op welk paard je moet rijden.