Hankie
Well-known member
Dacht dat jij er wel op zou kicken vanuit de metalscene.Ik vind dit echt het meest krankzinnige onderdeel van de hele Spelen. Waarom moeten al die vrouwen zo bizar doen en eruit zien als een stelletje freaks?
Dacht dat jij er wel op zou kicken vanuit de metalscene.Ik vind dit echt het meest krankzinnige onderdeel van de hele Spelen. Waarom moeten al die vrouwen zo bizar doen en eruit zien als een stelletje freaks?
Er is al iemand geweest die bij paardendressuur op heavy metal zijn kür deed. Wachten op zo'n kür bij synchroonzwemmen, dan is Jamel meteen verliefd.Dacht dat jij er wel op zou kicken vanuit de metalscene.
Held!Arno Kamminga heeft ook heavy metal op zijn koptelefoon vertelde hij.
Terwijl het paard bij eventing juist het meest moet kunnen... En dressuur en springen en crosscountry.Overigens is dressuur bij de paardjes je van het. Springen komt daarna en eventing is te vergelijken met de 5e Klasse Zondag, daar doe je alleen mee als je (paard) niks kan behalve rennen
Ik dacht altijd dat springen het hoogste was. Het meeste media-aandacht en de duurste paarden zijn toch springpaarden?
Van gewichtheffen snap ik dus ook niets. Hij staat daar een paar seconden met die gewichten boven z'n knar, maar z'n poging wordt afgekeurd?Gewichtheffer 'trekt' de 180 niet.
En ook de 3e niet.Gewichtheffer 'trekt' de 180 niet.
Jamil Samuel morgen niet in de 4x100 estafette
Je moet ook 'goed' en 'stabiel' staan, de armen/ellebogen mogen niet "gelockt" zijn... enz.Van gewichtheffen snap ik dus ook niets. Hij staat daar een paar seconden met die gewichten boven z'n knar, maar z'n poging wordt afgekeurd?