Algemene prestaties in Tokyo

Reinoud

Well-known member
Trouwens nog wel aanrader om wat Olympische Podcast van de NOS te luisteren. Bijvoorbeeld met Jan Willem van 't Schip en Vetter.

Laatst bewerkt:

erka

Well-known member
Inmiddels al 3 foutlozen dus vd Vleuten moet foutloos wil ie kans houden op medaille.

erka

Well-known member
Ah, wat zonde. Die Belg leek foutloos maar bij de laatste hindernis zei het paard: stik er maar in :D

Ik vind springruiters wel mooi om te volgen, dressuur en eventing inderdaad niet.

Reinoud

Well-known member
Ah, wat zonde. Die Belg leek foutloos maar bij de laatste hindernis zei het paard: stik er maar in :D

Ik vind springruiters wel mooi om te volgen, dressuur en eventing inderdaad niet.
Springen is leuk inderdaad, goed te volgen en leuk om te zien.

JMD

Well-known member
Ik vind dit echt het meest krankzinnige onderdeel van de hele Spelen. Waarom moeten al die vrouwen zo bizar doen en eruit zien als een stelletje freaks?
Omdat uitstraling hier alles is. Het ziet er idd niet uit, maar 'altijd blijven lachen' is het motto daar...
Vergelijkbaar met het groeten van jury bij het turnen voor en na elke oefening waarbij de dames hun rug zo idioot hol draaien.

Zoals bekend ben ik bekend met de stijldanswereld, daar komen bij wedstrijden de paren ook met hun Prodentlach de vloer op, verschrikkelijk gefaket, maar het hoort erbij.

Is het mooi? Nee.

JMD

Well-known member

Bij Eventing vind ik het crosscountry wel mooi om te zien, dat rossen door de bossen. In Londen was dat toen helemaal mooi, toen was het gewoon in Greenwich Park.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Omdat uitstraling hier alles is. Het ziet er idd niet uit, maar 'altijd blijven lachen' is het motto daar...
Vergelijkbaar met het groeten van jury bij het turnen voor en na elke oefening waarbij de dames hun rug zo idioot hol draaien.

Zoals bekend ben ik bekend met de stijldanswereld, daar komen bij wedstrijden de paren ook met hun Prodentlach de vloer op, verschrikkelijk gefaket, maar het hoort erbij.

Is het mooi? Nee.
Maar het is dus niet lachen wat ze doen, het is de gezichtsexpressie van iemand die in een zware psychose zit.

Bovenaan