Hardlopers zijn doodlopers Klaver
Wederom goed uitgelegd door Sedoc.
Hebben die Belgen nog een 2e topper op de zevenkamp? Ik neem aan wel een Vlaamse en een Waalse?Vetter tweede na drie onderdelen, tussen twee Belgen in.
Ik vind dit echt het meest krankzinnige onderdeel van de hele Spelen. Waarom moeten al die vrouwen zo bizar doen en eruit zien als een stelletje freaks?Synchroondames een PR.
Springen is leuk inderdaad, goed te volgen en leuk om te zien.Ah, wat zonde. Die Belg leek foutloos maar bij de laatste hindernis zei het paard: stik er maar in
Ik vind springruiters wel mooi om te volgen, dressuur en eventing inderdaad niet.
Lisanne de Witte is dus langzamer dan Femke Bol met horden ertussen.
Omdat uitstraling hier alles is. Het ziet er idd niet uit, maar 'altijd blijven lachen' is het motto daar...Ik vind dit echt het meest krankzinnige onderdeel van de hele Spelen. Waarom moeten al die vrouwen zo bizar doen en eruit zien als een stelletje freaks?
Bij Eventing vind ik het crosscountry wel mooi om te zien, dat rossen door de bossen. In Londen was dat toen helemaal mooi, toen was het gewoon in Greenwich Park.Ah, wat zonde. Die Belg leek foutloos maar bij de laatste hindernis zei het paard: stik er maar in
Ik vind springruiters wel mooi om te volgen, dressuur en eventing inderdaad niet.
Maar het is dus niet lachen wat ze doen, het is de gezichtsexpressie van iemand die in een zware psychose zit.Omdat uitstraling hier alles is. Het ziet er idd niet uit, maar 'altijd blijven lachen' is het motto daar...
Vergelijkbaar met het groeten van jury bij het turnen voor en na elke oefening waarbij de dames hun rug zo idioot hol draaien.
Zoals bekend ben ik bekend met de stijldanswereld, daar komen bij wedstrijden de paren ook met hun Prodentlach de vloer op, verschrikkelijk gefaket, maar het hoort erbij.
Is het mooi? Nee.