Ik ga in elk geval lekker uitslapen tot 5:30.Ik denk dat dit topic vannacht heel rustig gaat zijn.
Ik ga in elk geval lekker uitslapen tot 5:30.Ik denk dat dit topic vannacht heel rustig gaat zijn.
Van 16.00 tot 23.00.morgenavond en woensdagavond 23.30 openwaterzwemmen
bijna geen tijd om te slapen
Waarschijnlijk omdat de Amerikaanse vol tegen de hak/achillespees van de Canadese schopt.Zweden staat weer in de olympische voetbalfinale en treft Canada
Zweden staat net als in Rio de Janeiro in de finale van het vrouwenvoetbaltoernooi. Het treft daar Canada dat de Verenigde Staten versloeg met 1-0.nos.nl
Het gaat om het filmpje van Canada v USA.
Hoe kan de VAR daar in vredesnaam een penalty adviseren? Spelers gaan samen het duel aan, raken beide niet de bal en alleen het contact van de ene kant wordt bestraft.
Nadat ze eerst in haar rug wordt gelopen midden in een actie.Waarschijnlijk omdat de Amerikaanse vol tegen de hak/achillespees van de Canadese schopt.
Zelfs de VAR is kutter bij het vrouwenvoetbal.
Mwaoh, dat was wel heel lichtjes.Nadat ze eerst in haar rug wordt gelopen midden in een actie.
Jep. Petra Witjes, ook een voormalig turnster, vertelde ook ditzelfde verhaal gisteren op de radio.Vrij helder verhaal.
En ook hoe gewoon die is gebleven. Is niks veranderd met hoe ze 29 jaar geleden was.Ellen van Langen op NPO1. Mooi om te horen hoe dicht zij nog op de sporters zit en hoeveel kijk ze er op heeft.
Wel van de NOS.
Vrij helder verhaal.
Onzin. Ze doet een mooi praatje maar heeft op de achtergrond ook haar belangen.En ook hoe gewoon die is gebleven. Is niks veranderd met hoe ze 29 jaar geleden was.