Algemene prestaties in Tokyo

erka

Well-known member
Hebben wij ooit een atleet gehad als Nederland die zo'n mooie en effectieve stijl van lopen heeft?

Reinoud

Well-known member
Kijk, daar hou ik wel van. "Ik weet niet of ik nog weer zo fit wordt als nu"
Ja heerlijk! Niet denken mijn eerste spelen ben hier om te leren. Nee ze is nu super, voelt zich super. Nu profiteren! Daarom ook mooi dat ze de 4x400 mixed heeft gelopen met die gedachten. Jammer dat het niet tot een plak heeft geleid.

JMD

Well-known member
Ja heerlijk! Niet denken mijn eerste spelen ben hier om te leren. Nee ze is nu super, voelt zich super. Nu profiteren! Daarom ook mooi dat ze de 4x400 mixed heeft gelopen met die gedachten. Jammer dat het niet tot een plak heeft geleid.
Precies. Ze lijdt niet aan het "Bart Swingssyndroom" in ieder geval...

JMD

Well-known member
Synchroondames gedeeld 9e na de 1e ronde. Morgen nog de 2e helft van de 1e ronde, de beste 12 gaan naar de finale. Dat lijkt mogelijk.

Eef de Kip

Well-known member
Ik ben persoonlijk al blij met brons voor Bol, de andere 2 dames zijn ook heel erg goed hoor en ik heb niet direct de indruk dat Bol zo heel veel beter is maar goed, de finale is een race op zich.
Wordt wel een mooie finale.

erka

Well-known member
Axelsen maakt zo'n goed gebruik van zijn lengte. Elke keer overhead smash rechtdoor.

JMD

Well-known member
Een 62-jarige Australiër wint een medaille bij de eventing paardrijden individueel, en won eerder vandaag al zilver in de teamwedstrijd

JMD

Well-known member
Alle gewichthefsters zijn al klaar, en dan komt de Chinese nog even... :) Oppermachtig.

Bovenaan