Algemene prestaties in Tokyo

de waan

Well-known member
Nederlanders morgen:
01.30 roeien, B-finale heren 2 zonder stuurman
02.00 handbal dames, Nederland - Angola
03.00 BMX voorronde, 3 heren voor NL rijden 3x (heats starten om 03.00, 03.42, 04.24)
03.10 roeien, finale, lichte dubbel twee vrouwen
03.21 BMX voorronde, 3 dames voor NL rijden 3x (heats starten om 03.21, 04.03, 04.45)
03.30 roeien, halve finale, skiff dames Anna Souwer
03.44 zwemmen, finale 200m schoolslag heren, Arno Kamminga
03.58 zwemmen, halve finale 100m vrije slag dames, Femke Heemskerk
04.00 judo Korrel (heren) 16e partij, bij winst 21e partij (Korrel start in 1/8 finale)
04.00 judo Steenhuis (dames) 11e partij, bij winst 18e partij (Steenhuis start in 1/8 finale)
05.05 zeilen, dames 470, Zegers/Berkhout race 3 + 4, 49er heren, Lambriex/Van Vugt race 5 + 6
05.15 hockey heren, Nederland - Groot Brittannië
05.15 zeilen, dames Laser Radial, Bouwmeester race 7 + 8
06.05 zeilen, dames RSX De Geus, race 10/11/12
07.35 zeilen, heren, Finn, Heiner, race 5 + 6
08.00 beachvolleybal, groepsfase, 3e wedstrijd, Stam/Schoon
08.20 zeilen, heren RSX, Badloe, race 10/11/12
09.39 boogschieten, 1e ronde dames, Schloesser, bij winst om 10.05 2e ronde
10.00 judo, eventuele herkansingen, halve finale enz
10.00 badminton avondsessie met KF damesdubbel (Piek/Seinen) en 1/16 finale Caljouw (herenenkel). Precieze schema is nog niet bekend, kan ook zijn dat ze vrijdag spelen
10.31 boogschieten, 1e ronde heren, Wijler, bij winst om 11.10 2e ronde
12.00 hockey dames, Nederland - Groot Brittannië
12.50 turnen, individuele meerkamp dames, Lieke Wevers (en Thorsdottir 1e reserve)
12.54 zwemmen, heren, 100m vlinderslag series, Nyls Korstanje
13.09 zwemmen, dames, 200m rugslag series, Sharon van Rouwendaal
13.21 zwemmen, gemengde estafette 4x100m wisselslag, series Nederland
15.00 beachvolleybal, groepsfase, 3e wedstrijd, Brouwer/Meeuwsen

Dit overzicht voelt iedere dag weer als het uitpakken van een cadeautje.

de waan

Well-known member
Om een uur of 9 opstaan en dan gewoon beginnen met terugkijken (en tussendoor een hoop doorspoelen) werkt ook prima.

JMD

Well-known member
Om een uur of 9 opstaan en dan gewoon beginnen met terugkijken (en tussendoor een hoop doorspoelen) werkt ook prima.
Nee, dat doe ik dan ook niet. Dan zoek ik wel even filmpjes op op de site van de nos ofzo over de gemiste finales.

D

Deleted member 2709

Guest
Vooraf waren de verwachtingen toch wel aanwezig voor de dames twee toch?
Ja, in Rio pakte 1 van de 2 goud, nu met een nieuwe partner ook zeker groot medaille kandidaat vooraf (zilver WK, goud EK), maar ze hebben zich als langzaamste voor de finale geplaatst.

Joost

Well-known member
Met heel veel voorsprong op nummer vier.
Ik zet toch de wekker, blijf ik even hangen bij BMX tussendoor en daarna Kamminga.

D

Deleted member 2709

Guest
Tja, ze starten nu als traagste in baan 1 en dat wil je eigenlijk niet, dus ik denk niet dat ze bewust hebben laten lopen toen ze zagen dat de nr 4 er toch niet meer bij kon komen.
Ik ga eens proberen weer in een iets normaler ritme te komen, maandag 1e werkdag bij nieuwe baan moet ik wel enigszins scherp zijn :D

PES5

Administrator
Forumleiding
Wat een mietjes hier allemaal. Eén voor één haken ze af. Eerst kijken ze alles en berichten ze hier op de meest onmogelijke tijden elke Olympische scheet die er gelaten wordt, dan verslapen zich er twee en nu dit? Ik mag toch hopen dat @gevegt wel gewoon wakker blijft tot en met 8 augustus.

Hoe moet ik anders op de hoogte blijven?

gevegt

Well-known member
Wat een mietjes hier allemaal. Eén voor één haken ze af. Eerst kijken ze alles en berichten ze hier op de meest onmogelijke tijden elke Olympische scheet die er gelaten wordt, dan verslapen zich er twee en nu dit? Ik mag toch hopen dat @gevegt wel gewoon wakker blijft tot en met 8 augustus.

Hoe moet ik anders op de hoogte blijven?
Haha, ik wakker blijven voor een Fries.
Sukkel.
Andre doet zijn best. Misschien kan hij je helpen.

D

Deleted member 2709

Guest
Arme Mart Smeets blijft wakker voor de Holland 8, maar die roeien helemaal niet vannacht.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Kimmann en Van Gent comfortabel 1 en 2 in hun eerste heat. Jammer dat ze in dezelfde heat zitten. Maar de eerste vier van de zes gaan door naar de halve finale, dus mag geen probleem opleveren.

Bovenaan