Algemene prestaties in Tokyo

JMD

Well-known member
Ik kijk op de Eurosportstream maar daar zit commentaar van damesvoetbal bij..
Maar zelfs ik zag zonder commantator dat dit richting een armoverstrekking ging, ippon Franssen!

D

Deleted member 2709

Guest
Nu maar hopen dat de Sloveense "gewoon" haar halve finale wint, dan heb je dezelfde finale als 4e jaar terug toen zij de Francaise wist te verrassen (zo'n beetje de enige grote finale die ze ooit verloren heeft).
Dan mag Franssen tegen de Italiaanse, die moet ze kunnen hebben.

JMD

Well-known member
Bouwmeester staat na 6 races 3e.
Bekkering/Duetz 2e in de 3e race, staan 6e na 3 races

erka

Well-known member
De handbaldames spelen echt goed vind ik. Ze spelen nu iets anders omdat Polman er niet bij is maar daardoor komen andere spelers weer beter tot hun recht. Wel gecharmeerd ervan.

JMD

Well-known member
Anna van der Breggen zou aangereden zijn bij de training voor de tijdrit...

Edit: het zit iets anders in elkaar

Echt, wat hebben die Japanse officials tegen ons? :)

JMD

Well-known member
Franssen moet inderdaad tegen die Italiaanse. De Sloveense verslaat zojuist de Italiaans met ippon.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik heb die Italiaanse vandaag al een paar keer zien vechten. Gemeen vrouwtje, maar ik denk (en hoop vooral, geef ik toe) dat als Franssen net zo rustig blijft als in de afgelopen rondes dat ze het gaandeweg in de partij af kan maken. Die Sloveense zou inderdaad veel lastiger zijn geweest, als ik de erelijsten van beide dames vergelijk.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Anna van der Breggen zou aangereden zijn bij de training voor de tijdrit...

Edit: het zit iets anders in elkaar

Echt, wat hebben die Japanse officials tegen ons? :)
Dit is echt ongelooflijk zeg, als je het allemaal gaat optellen. Gelukkig geen erg bij Anna.

JMD

Well-known member
Het gaat vandaag echt snel met de judopartijen, nog 2 partijen en Franssen mag alweer.

Bovenaan