erka
Well-known member
Parcours mountainbike is last minute aangepast wegens de overvloedige regenval...
Hebben ze weer planken neergelegd om droog te blijven?
Parcours mountainbike is last minute aangepast wegens de overvloedige regenval...
Ik ben juist vlak voor tweeën in bed gedoken, na de finish van de triatlon.Ik werd vannacht om 1.00 ofzo wakker, heb toch even triathlon aangezet en zag dat Klamer 10e ofzo lag. Heb het maar afgezet, maar ze eindigde dus nog 4e... Voor de 4e keer nu 4e volgens mij, ons record was 10x 4e in Rio...
Bouwmeester 3e en 9e vandaag...
Live persco over o.a. de kritiek op TeamNL en hun amateurisme. Doet de microfoon het niet
Ik zapte en zag die plofkop van die Hendriks en zapte direct weer door.Ze hebben gelukkig nog wel zelfspot.
Klopt. Is gedaan wegens de overvloedigde regenval.Ah, nou ligt die plank er wel.
Dit zijn pas de eerste sprongen, die zijn altijd minder moeilijk.Synchroonspringen nu, met duiken die in zwembad Het Natte Water in Schubbekutteveen ook ziet.
Wat een raar systeem, dit onderdeel is ideaal voor een VAR, om even terug te kijken of alles goed ging, maar nog voor ze het water raken roepen ze de score al om. Zelfs ik zie dat de Chinese dames minder waren dan Engeland, maar meer punten kregen voor dezelfde sprong.Synchroonspringen nu, met duiken die in zwembad Het Natte Water in Schubbekutteveen ook ziet.
Ik hoor niks hoor qua score die omgeroepen wordt voordat het water geraakt wordt....Wat een raar systeem, dit onderdeel is ideaal voor een VAR, om even terug te kijken of alles goed ging, maar nog voor ze het water raken roepen ze de score al om. Zelfs ik zie dat de Chinese dames minder waren dan Engeland, maar meer punten kregen voor dezelfde sprong.
Keiharde aanval op het AD en haar zure, negatieve stukken.Live persco over o.a. de kritiek op TeamNL en hun amateurisme. Doet de microfoon het niet 🤓