Algemene prestaties in Tokyo

Friesland

Well-known member
De kopgroep is heet constant 7:47 of 7:48.
Ik werd vannacht om 1.00 ofzo wakker, heb toch even triathlon aangezet en zag dat Klamer 10e ofzo lag. Heb het maar afgezet, maar ze eindigde dus nog 4e... Voor de 4e keer nu 4e volgens mij, ons record was 10x 4e in Rio...

Bouwmeester 3e en 9e vandaag...
Ik ben juist vlak voor tweeën in bed gedoken, na de finish van de triatlon.

Klamer en Kingma verloren bijna een minuut tijdens het zwemmen op een zevental, tijdens het fietsen vielen er twee vrouwen uit de kopgroep en bleef het verschil constant dankzij de Zwitserse Spirig. De dame uit uiteindelijk tweede werd moest in de laatste km voor het fietsen ook nog lossen en begonnen met iets van 20 seconden achter op de andere vier. Duffy, de winnares was duidelijk de beste op het lopen en de nummer 3 was de motor van de kopgroep tijdens het fietsen. Ik denk dat Klamer, met de vierde plaats, het maximale eruit heeft gehaald.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Live persco over o.a. de kritiek op TeamNL en hun amateurisme. Doet de microfoon het niet 🤓

Satyr

Administrator
Forumleiding
Synchroonspringen nu, met duiken die in zwembad Het Natte Water in Schubbekutteveen ook ziet.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Synchroonspringen nu, met duiken die in zwembad Het Natte Water in Schubbekutteveen ook ziet.
Wat een raar systeem, dit onderdeel is ideaal voor een VAR, om even terug te kijken of alles goed ging, maar nog voor ze het water raken roepen ze de score al om. Zelfs ik zie dat de Chinese dames minder waren dan Engeland, maar meer punten kregen voor dezelfde sprong.

JMD

Well-known member
Wat een raar systeem, dit onderdeel is ideaal voor een VAR, om even terug te kijken of alles goed ging, maar nog voor ze het water raken roepen ze de score al om. Zelfs ik zie dat de Chinese dames minder waren dan Engeland, maar meer punten kregen voor dezelfde sprong.
Ik hoor niks hoor qua score die omgeroepen wordt voordat het water geraakt wordt....
En verder kan dat ook de moeilijkheidsgraad of type sprong zijn.

erka

Well-known member
Dat golfsurfen he. Dat komt totaal niet uit de verf als kijksport. Gebeurt meeste tijd niks.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Het was dezelfde sprong.

Het beroemde plankje ligt er nu wel bij de dames zie ik (MTB)

erka

Well-known member
Die Chinezen staan nu zover voor bij het schoonspringen dat ze bij de laatste sprong achterstevoren en ondersteboven kunnen springen bij wijze van.

Bovenaan