JMD
Well-known member
Ja, ik hoor het inderdaad... (heb dit op de radio aan, want kom schermen te kort om dit ook nog te kijken )Durf er uiteraard nog lang niet op te hopen, maar ze doen het best goed tot dusver!
Ja, ik hoor het inderdaad... (heb dit op de radio aan, want kom schermen te kort om dit ook nog te kijken )Durf er uiteraard nog lang niet op te hopen, maar ze doen het best goed tot dusver!
Kan het NOC*NSF niet bekijken hoeveel Taghi betaalt voor zijn huurmoordenaars en die gasten dan meer bieden om voor ons wat medailles binnen te harken?Wat zijn er ook belachelijk veel medailles bij het schieten te verdienen. Als er iets van de Olympische Spelen geschrapt mag worden is dat het wel.
Schieten van 10, 25 en 50 meter, en dat met verschillende pistooltjes.
Of als je de jeugd wil aanspreken, gooi er wat e-gaming schietspellen in, dat is leuker dan dit.
Wat zit jij nu dan allemaal te kijken?Ja, ik hoor het inderdaad... (heb dit op de radio aan, want kom schermen te kort om dit ook nog te kijken )
Alle finales die nu bezig zijn: taekwondo, gewichtheffen dames, turnen landenwedstrijd heren, tafeltennis gemengddubbel, schermenWat zit jij nu dan allemaal te kijken?
Ah, thanks.Alle finales die nu bezig zijn: taekwondo, gewichtheffen dames, turnen landenwedstrijd heren, tafeltennis gemengddubbel, schermen
Zeker. Alleen weet je van tevoren al dat de Chinezen gaan winnen...Tafeltennis is ook wel vet.
Het was zelfs 20-15.Die dames beachvolleybalsters geven een 20-16 voorsprong weg en verliezen 1e set met 22-20.
Sjongejonge.
Tafeltennis is ook wel vet.
Als het Olympisch is kijk ik echt alles...Gelukkig vind ik niet alle sporten leuk
Hun eerste goud ooit. Was een mooi gewichthefduel tussen die Filippijnse en de Chinese.Goud voor de Filipijnen.