Algemene prestaties in Tokyo

erka

Well-known member
Spanje was 2e daar, dus dat wordt ook heel moeilijk. Canada 9e dus dat wordt de sleutelwedstrijd en Zuid-Afrika inderdaad zwakke deelnemer.
Stel ze pakken Canada nog wel dan worden ze 3e in de poule en wacht waarschijnlijk Hongarije. En 4e betekent inderdaad VS.

JMD

Well-known member
8-4 voor staan en 12-15 verliezen, dat is dus 11-4 verliezen vanaf ongeveer bijna rust...

JMD

Well-known member
Spanje was 2e daar, dus dat wordt ook heel moeilijk. Canada 9e dus dat wordt de sleutelwedstrijd en Zuid-Afrika inderdaad zwakke deelnemer.
Stel ze pakken Canada nog wel dan worden ze 3e in de poule en wacht waarschijnlijk Hongarije. En 4e betekent inderdaad VS.
Canada is ook de laatste wedstrijd, dus dat wordt zeker spannend. Zondag a.s. om 8.30 is dat.

Batigoal

Well-known member
Man man man er zitten toch wel een aantal teleurstellingen tussen van Team NL deze spelen, hoor. Misschien volgende keer iets minder hoog van de toren blazen met zijn allen.

JMD

Well-known member
1500m zwemmen voor dames staat deze Spelen voor het eerst op het programma (net als de 800m heren). Er zijn zo meteen 5 series, de eerste serie heeft iemand uit Malta en San Marino... Dat wordt 'nachtwerk'... :)

JMD

Well-known member
Man man man er zitten toch wel een aantal teleurstellingen tussen van Team NL deze spelen, hoor. Misschien volgende keer iets minder hoog van de toren blazen met zijn allen.
Echt tegenvallend vind ik voorlopig eigenlijk alleen de dameswielrensters en Van der Poel.
Misschien dat we heel TeamNL pas moeten beoordelen na 16 dagen. 5 jaar terug hadden we ook geen sterke eerste paar dagen, op goud voor Vd Breggen na... Het liep pas flink op na een dag of 7.

Jamel

Administrator
Forumleiding
@JMD: heb je deze al gezien? Meest agressieve judogevecht wat ik ooit gezien heb. Grol was toen al aangewezen voor de Spelen en daar was Meyer het absoluut niet mee eens.

Maasveld

Well-known member
Gracenote gaf zelf al aan dat die 48 medailles niet realistisch was, vooral dankzij corona. Epke Zonderland stond er bijvoorbeeld ook tussen.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Voor wie Nederland toch nog wil zien winnen vandaag: de badmintondames spelen tegen een heel zwak Egyptisch duo.

Max

Administrator
Forumleiding
Gracenote gaf zelf al aan dat die 48 medailles niet realistisch was, vooral dankzij corona. Epke Zonderland stond er bijvoorbeeld ook tussen.

Die gaan sowieso voor verschuivingen zorgen. Maar zoals het nu gaat vraag je je bijna af of we er überhaupt nog een beetje in de buurt gaan komen.

PES5

Administrator
Forumleiding
Even los van of VdP het wel wist of niet, maar wat is het voor idioots om in een training wel planken neer te leggen en dan 'voor het echie' niet? Je wilt toch het precieze parcours oefenen?

Volgens mij gewoon om je in de training ook een soort escape te geven, zodat je niet steeds die risicovolle sprong te hoeven maken. Ik vind het vrij logisch.

erka

Well-known member
Die gaan sowieso voor verschuivingen zorgen. Maar zoals het nu gaat vraag je je bijna af of we er überhaupt nog een beetje in de buurt gaan komen.

Nee, maar dat was ook totaal irreëel.
Sydney 25
Athene 22
Beijing 16
Londen 20
Rio 19

Tokyo 48????

Wetenschappers moeten zich eens met wetenschap bezig gaan houden, dat lijkt me veel beter. Gewoon weer tussen 20-25 medailles en dan heeft Nederland het goed gedaan en als Sydney verbeterd wordt dan is dat extra goed.

Bovenaan