Canada is ook de laatste wedstrijd, dus dat wordt zeker spannend. Zondag a.s. om 8.30 is dat.Spanje was 2e daar, dus dat wordt ook heel moeilijk. Canada 9e dus dat wordt de sleutelwedstrijd en Zuid-Afrika inderdaad zwakke deelnemer.
Stel ze pakken Canada nog wel dan worden ze 3e in de poule en wacht waarschijnlijk Hongarije. En 4e betekent inderdaad VS.
Echt tegenvallend vind ik voorlopig eigenlijk alleen de dameswielrensters en Van der Poel.Man man man er zitten toch wel een aantal teleurstellingen tussen van Team NL deze spelen, hoor. Misschien volgende keer iets minder hoog van de toren blazen met zijn allen.
Gracenote gaf zelf al aan dat die 48 medailles niet realistisch was, vooral dankzij corona. Epke Zonderland stond er bijvoorbeeld ook tussen.
Even los van of VdP het wel wist of niet, maar wat is het voor idioots om in een training wel planken neer te leggen en dan 'voor het echie' niet? Je wilt toch het precieze parcours oefenen?
Voor wie Nederland toch nog wil zien winnen vandaag: de badmintondames spelen tegen een heel zwak Egyptisch duo.
Als dat gebeurt dan krijg je van mij een seizoenkaart voor het leven van een club naar keuze.Wordt nog spannend hoor, die gaan dit nog weggeven.
Jij geeft zeker wiskunde?8-4 voor staan en 12-15 verliezen, dat is dus 11-4 verliezen vanaf ongeveer bijna rust...
Die gaan sowieso voor verschuivingen zorgen. Maar zoals het nu gaat vraag je je bijna af of we er überhaupt nog een beetje in de buurt gaan komen.
Ik kijk eerst even die razend spannende badmintonpot uit.Nu komt die 1500m waar JMD het over had. Ik ga er ook even voor zitten.
Rustig aan, je kunt drie van die badmintonwedstrijdjes kijken en dan zijn ze waarschijnlijk nog niet halverwege de eerste serie.Ik kijk eerst even die razend spannende badmintonpot uit.