Wat is er gebeurd?Kiran Badloe is teruggezet in de 5e race... Italiaans protest is toegewezen
Volgens de verslaggever op de radio was het omdat er iets onoirbaars was gebeurd bij het ronden van een boei. Volgens de verslaggever was het zwaar gestraft en gaf hij aan dat je het kon vergelijken met een aanvaller die bij het voetbal gebruik maakt van een uitgestoken been van een verdediger en dan gaat liggen.Wat is er gebeurd?
Dat halen ze nog wel in, dat wereldrecord had een enorme inzinking in de laatste banen.Heat twee ligt na 50 meter al 7 seconden achter op het WR
Nog een geluk dat hij 'm als schrapresultaat mag gebruiken. Bij het skutsjesilen mag dat niet.Volgens de verslaggever op de radio was het omdat er iets onoirbaars was gebeurd bij het ronden van een boei. Volgens de verslaggever was het zwaar gestraft en gaf hij aan dat je het kon vergelijken met een aanvaller die bij het voetbal gebruik maakt van een uitgestoken been van een verdediger en dan gaat liggen.
Dat moet Olympisch worden, winnen we ook goud meeNog een geluk dat hij 'm als schrapresultaat mag gebruiken. Bij het skutsjesilen mag dat niet.
He, dat wist ik niet.Nog een geluk dat hij 'm als schrapresultaat mag gebruiken. Bij het skutsjesilen mag dat niet.
Het voorval heeft hem tot nadenken gezet. "Ik heb nu nog meer begrip voor alle mensen die zoiets is overkomen: dat mensen tegen je schreeuwen als je in hun ogen iets niet goed doet. Dan trek je al snel een parallel met al die andere mensen die in zo'n situatie zitten. En of dat nu gaat om huidskleur, gender of wat dan ook, daar doet het wel aan denken."
Hoho, dan wist Friesland goud, dat is geen Nederland toch??Dat moet Olympisch worden, winnen we ook goud mee
Dit is ook het 2e NL koppel, hier hoef je idd niet veel van te verwachten. Mooi als ze de volgende ronde halen, maar dan houdt het ook wel op.Als ik naar de wereldranglijst kijk, dan hoeven we van de beachvolleybalsters ook niet heel veel te verwachten nu. Zij zijn 38e op de wereldranglijst en die Zwitserse dames 4e.
Durf er uiteraard nog lang niet op te hopen, maar ze doen het best goed tot dusver!Dit is ook het 2e NL koppel, hier hoef je idd niet veel van te verwachten. Mooi als ze de volgende ronde halen, maar dan houdt het ook wel op.