Klaver dus ook top, maar de zusjes De Witte op één Cubaanse na de langzaamsten van het veld. Jammer.Tokyo 2020 Men's 4 x 400m Relay Results - Olympic athletics
Find out who took home gold, silver and bronze in 2020. Official results of the athletics Men's 4 x 400m Relay event at the Tokyo Summer Olympics.olympics.com
Mid jaren '90 haalde je als NL zijnde maximaal 1 finaleplaats op een WK, nu gewoon 7 medailles waarvan 2 gouden... NL atletiek is zo gegroeid de laatste jaren. Je zou bijna tegen de zwem- en judobond zeggen, ga eens kijken wat ze daar bij de atletiek gedaan hebben, want ze doen iets echt goed.
Waarbij het wel zo is dat de écht grote successen kwamen van 3 uitzonderlijke zwemmers (De Bruijn, Kromowidjojo en Vd Hoogenband).Atletiek is het nieuwe zwemmen bij Nederland.
Op het plusje naast de tijd klikken.Zal wel aan mij liggen maar ik zie Allende totaaltijden
Op het plusje aan de rechterkant achter de tijden klikken.Zal wel aan mij liggen maar ik zie alleen maar de totaaltijden
Zeker. De faciliteiten vwb zwemmen zijn eigenlijk top in NL sinds 2007 ofzo (met het zwemstadion in Eindhoven), maar sindsdien loopt het langzaamaan terug. Ligt het dus aan andere zaken.Kun je zien dat goede training, faciliteiten en begeleiding zijn vruchten afwerpt.
Waarbij het wel zo is dat de écht grote successen kwamen van 3 uitzonderlijke zwemmers (De Bruijn, Kromowidjojo en Vd Hoogenband).
Hier bij atletiek lijkt het breder.
Dat we nog steeds teren op Kromowidjojo en Heemskerk is best matig. Kira Toussaint en vooral Marrit Steenbergen zijn toch niet zo goed geworden als een paar jaar geleden leek.Zeker. De faciliteiten vwb zwemmen zijn eigenlijk top in NL sinds 2007 ofzo (met het zwemstadion in Eindhoven), maar sindsdien loopt het langzaamaan terug. Ligt het dus aan andere zaken.
Ah vandaar, zit op mijn tel en daar zie ik geen plusjeOp het plusje naast de tijd klikken.
Maar dan nog steeds 4 van anderen...Hassan pakt 3 van de 7 medailles hé.