Zeker. Mooi om te zien, maar het is veel rammen, en daarom vind ik damesvolleybal ook leuker om te zien. Technisch net zo goed, maar wordt veel meer rally.Pff, wat lopen die gasten te rammen zeg met dat Volleybal, wel een atleten trouwens hoor.
Vwb dat laatste, dat viel ook wel mee, omdat er vele spelers waren die de bal met 200 km/h konden opslaan... Daar is dit mee te vergelijken.Ik vind mannenvolleybal op dit niveau niet veel aan. Veel te veel beuken. Een beetje vergelijkbaar met de tijd dat je in het tennis al een Grand Slam had gewonnen als je de bal met 200 kmh kon opslaan.
Nederland heeft ook niet aan elke spelen meegedaan. 1896, 1904 en 1956 zo uit mijn hoofd.Het is jammer dat Duitsland nu net boven Nederland staat in het medailleklassement. Zou Nederland Duitsland nog inhalen, dan is dat voor het eerst ooit op een zomerspelen dat Nederland boven Duitsland eindigt (als beide meededen. Duitsland heeft wel wat spelen gemist hier en daar).
Inderdaad. Ben nu even kijken naar Frankrijk.Nederland heeft ook niet aan elke spelen meegedaan. 1896, 1904 en 1956 zo uit mijn hoofd.
Sowieso in 1964 beterInderdaad. Ben nu even kijken naar Frankrijk.
Ik mag toch aannemen dat opperfaalhaas en PSV'er Vd Hoogenband voor elke gemiste medaille een marathon moet lopen.Maar goed, ik zie dat de kinderhanden hier weer snel gevuld zijn.
Uiteindelijk overtreffen we het aantal gouden medailles van Sydney niet dus kunnen we wel concluderen dat deze OS volledig mislukt zijn.
Ik ga er vanuit dat er een flinke bezem gaat door de burelen van het NOCNSF want dit is echt 1 grote faal.