De Groene Scout
Well-known member
Haha, weer een hele fraaie.
Deze hadden we niet verwacht.
Petje af hoor!!!
Deze hadden we niet verwacht.
Petje af hoor!!!
Hoop dat die man uit de voorronde hier ook weer een plak krijgt.
Ik had hem eerder nog verwacht op de 4x100 omdat daar sneller fouten zijn bij de grote landen. Bij de 4x400 gaat zelden wat fout dus verlies je het vaak op kwaliteit, maar dat je dus op diezelfde kwaliteit 2e wordt is echt zo fantastisch.Ik kan er niks aan doen, maar dit vind ik echt een ongelofelijke medaille. Misschien wel de meest ongelofelijke van deze spelen, en zeker bij de atletiek. Nooit voor mogelijk gehouden dat Nederland op dit onderdeel ooit een medaille zou pakken.
Vetter en Oosterwegel 2 en 3 was ook legendarisch. Maar deze ga ik idd ook niet snel vergeten.Ik kan er niks aan doen, maar dit vind ik echt een ongelofelijke medaille. Misschien wel de meest ongelofelijke van deze spelen, en zeker bij de atletiek. Nooit voor mogelijk gehouden dat Nederland op dit onderdeel ooit een medaille zou pakken.
En op dit moment 7e op de totale medaillespiegelZo komt Nederland op de 6e plek in de medaillespiegel van alleen atletiek op 2-2-3, boven China.
Waar kun je de splittijden van de dames zien? Ben benieuwd naar die van Bol, die ging heel hard.
Mid jaren '90 haalde je als NL zijnde maximaal 1 finaleplaats op een WK, nu gewoon 7 medailles waarvan 2 gouden... NL atletiek is zo gegroeid de laatste jaren. Je zou bijna tegen de zwem- en judobond zeggen, ga eens kijken wat ze daar bij de atletiek gedaan hebben, want ze doen iets echt goed.