Algemene prestaties in Tokyo

JMD

Well-known member
Wat zou zo'n hoogspringdame nou in dat schrift schrijven? 2.02 gesprongen en er in de 2e keer overheen?
Bij turnen (Wevers bv) kan ik me zoiets voorstellen, daar bestaat zo'n oefening uit veel delen en kan je direct noteren wat wel en niet lukte voor evt protest, maar bij hoogspringen is er niks te beschrijven lijkt me.

D

Deleted member 2709

Guest
Jep, maar die lijst klopt in ieder geval dus niet meer. (staat ook bovenaan trouwens, is bijgewerkt t/m Pyeongchang 2018) Het zijn er minder dan 71 in ieder geval.

Grootste is dus Bangladesh, gevolgd door Congo-Kinshasa en Myanmar.
Meest opvallend vind ik Bosnië, enige land (zelfs als je Kosovo erkent) in voormalig Joegoslavië zonder medailles. Ze zijn ook wel een paar keer in de buurt gekomen.

• Leuk
Waarderingen: JMD

Satyr

Administrator
Forumleiding
Wat zou zo'n hoogspringdame nou in dat schrift schrijven? 2.02 gesprongen en er in de 2e keer overheen?
Bij turnen (Wevers bv) kan ik me zoiets voorstellen, daar bestaat zo'n oefening uit veel delen en kan je direct noteren wat wel en niet lukte voor evt protest, maar bij hoogspringen is er niks te beschrijven lijkt me.
1e stap: +
2e stap: --
3e stap: ++
Sprong: Meh...

• Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Grootste is dus Bangladesh, gevolgd door Congo-Kinshasa en Myanmar.
Meest opvallend vind ik Bosnië, enige land (zelfs als je Kosovo erkent) in voormalig Joegoslavië zonder medailles. Ze zijn ook wel een paar keer in de buurt gekomen.
Bosnië viel mij idd ook op toen ik keek.

FRaaie 1-1 bij de voetbalfinale.

JMD

Well-known member
USA overigens 2-0 achter in de laatste inning tegen Japan. Lijken ook na het softbal de honkbalfinale te verliezen.

Bovenaan