De haatbaard heb je al!Staat ook op mijn bucketlist.
De haatbaard heb je al!Staat ook op mijn bucketlist.
Wat verwachten de kenners hier van de 4x400m bij mannen en vrouwen straks?
Vrouwen 5e en mannen 7eWat verwachten de kenners hier van de 4x400m bij mannen en vrouwen straks?
Maar de Zweed doet het! Zijn paard heet all-in en dat deed hij. Wat een race!!!USA lijkt zeker van goud bij paardspringen, 3x foutloos, Zweden nog 2x foutloos, maar moet echt een idiote tijd én foutloos rijden om de VS nog in te halen.
Die laatste Zweed, die moet aan de Grand National mee gaan doen joh. Zo enorm snel.Maar de Zweed doet het! Zijn paard heet all-in en dat deed hij. Wat een race!!!
Dat dus. Daar zat geen twijfel bij. Zo knap... Want een fout was ook dodelijk.Die laatste Zweed, die moet aan de Grand National mee gaan doen joh. Zo enorm snel.
Man uit India wint goud bij speerwerpen. Gebeurt ook niet elke dag.
Man uit India wint goud bij speerwerpen. Gebeurt ook niet elke dag.
Daardoor won ik ooit nog een pubquiz, wat is het land met de meeste inwoners die nooit een Olympische medaille won.Mooi voor India. Nu nog een plak voor Bangladesh.
Mevrouw miramar was zeer te spreken over de man uit India....Man uit India wint goud bij speerwerpen. Gebeurt ook niet elke dag.
Daardoor won ik ooit nog een pubquiz, wat is het land met de meeste inwoners die nooit een Olympische medaille won.
Bangladesh dus