Algemene prestaties in Tokyo

JMD

Well-known member
Zit net even te kijken naar wat er gebeurde bij dat paard in de moderne vijfkamp waarvan die coach (Duitse) naar huis gestuurd is.

De Duitse Schleu lag 1e na 2 onderdelen met een voorsprong die mega was (men had het over de grootste in Olympische historie na 2 onderdelen, hoewel dit door veranderende puntentellingen lastig te vergelijken is) en moet dan paardrijden (springen). Bij moderne vijfkamp krijg je dmv loting een paard toegewezen en dan heb je 20 minuten om te wennen aan dat paard.
Het paard en die Duitse was geen goede combinatie zo te zien, het paard was al aan het steigeren toen het de ring in reed. Uiteindelijk kreeg de Duitse het paard in het goede spoor, maar gaat het na een paar goede hindernissen niet over een paar hindernissen en is het over. 0 punten en ze valt terug naar plek 31. Het was echt zielig om te zien.
Die Duitse was 4e in Rio en was dé favoriet voor goud.

Voor de rit zie je de coach van de Duitse het paard idd een 'vuist' geven en moedigt ze de amazone aan om het paard te slaan met de zweep, daar werd dan ook veelvuldig gebruik van gemaakt.

JMD

Well-known member
Kijk, een wit paard doet het wel goed
Het is niet te hopen dat de wokies dit forum ooit ontdekken, want anders hebben we allemaal grote problemen... Humor en knipogen zien zit er bij de extremen aan alle kanten van het spectrum vaak niet in...

Laatst bewerkt:

zwammy

Well-known member
Ik vind het gewoon een smet op een verder fantastische Spelen. Zeker niet alleen hier hoor, heb op social media ook al genoeg voorbij zien komen. Maar ik kan er dus werkelijk met m'n hoofd niet bij dat je zo naar de tv zit te kijken.
We zitten gewoon in een woke tijd waar sommige mensen geld vinden door zulke zaken aan het licht te stellen. Zolang de media hier gretig in meegaat blijft het nog even doorstuderen. Gelukkig is het gros van de Nederlanders nuchter genoeg om hier zijn schouders over op te halen op een paar drammers uit de randstad na.

erka

Well-known member
Ongelofelijk, Zweden weer foutloos.

ALLE Zweedse ruiters hebben nog steeds 0 fouten vanaf het begin van de OS.

D

Deleted member 2709

Guest
Hebben we ons beste paard nu de hele Spelen op stal gelaten?

• Leuk
Waarderingen: Max

erka

Well-known member
Zou wel willen weten wat daar nu gebeurd is dat ze steeds vertrouwden op Greve omdat Smolders+paard allebei geblesseerd waren, Smolders nu toch meedoet en direct foutloos springt. Overigens is Smolders wel een wereldtopper net als vd Vleuten dus in gezonde toestand zou hij sowieso meedoen voor de medailles.

JMD

Well-known member
Biatlon is leuker dan de zomer variant in de moderne vijfkamp
want? Ik vind dit korte juist wel leuk.
En dat parcours over het parcours waar eerder vandaag paardgereden is, is ook ee fraaie vondst. Sowieso dat alles op 1 plek is gaaf. Als publiek ahd je hier de hele wedstrijd kunnen volgen, op andere Spelen moest je dan én naar de schermzaal én naar het zwembad én naar de paardrijvenue enz

Reinoud

Well-known member
want? Ik vind dit korte juist wel leuk.
En dat parcours over het parcours waar eerder vandaag paardgereden is, is ook ee fraaie vondst. Sowieso dat alles op 1 plek is gaaf. Als publiek ahd je hier de hele wedstrijd kunnen volgen, op andere Spelen moest je dan én naar de schermzaal én naar het zwembad én naar de paardrijvenue enz
Dat met locatie is heel vet gedaan inderdaad. Het schieten met laser en zonder dat het geweer mee moet vind ik minder. Winter plaatjes helpt ook bij de de beeldvorming

• Leuk
Waarderingen: JMD
Bovenaan