Zeker wel! Bedankt voor de erkenning!Of was dit niet weer zo'n grapje van je?
Marc Houtzager heeft het trouwens fantastisch gedaan vergeleken met de concurrentie.
Zeker wel! Bedankt voor de erkenning!Of was dit niet weer zo'n grapje van je?
Het is niet te hopen dat de wokies dit forum ooit ontdekken, want anders hebben we allemaal grote problemen... Humor en knipogen zien zit er bij de extremen aan alle kanten van het spectrum vaak niet in...Kijk, een wit paard doet het wel goed
Of was dit niet weer zo'n grapje van je?
We zitten gewoon in een woke tijd waar sommige mensen geld vinden door zulke zaken aan het licht te stellen. Zolang de media hier gretig in meegaat blijft het nog even doorstuderen. Gelukkig is het gros van de Nederlanders nuchter genoeg om hier zijn schouders over op te halen op een paar drammers uit de randstad na.Ik vind het gewoon een smet op een verder fantastische Spelen. Zeker niet alleen hier hoor, heb op social media ook al genoeg voorbij zien komen. Maar ik kan er dus werkelijk met m'n hoofd niet bij dat je zo naar de tv zit te kijken.
want? Ik vind dit korte juist wel leuk.Biatlon is leuker dan de zomer variant in de moderne vijfkamp
Dat met locatie is heel vet gedaan inderdaad. Het schieten met laser en zonder dat het geweer mee moet vind ik minder. Winter plaatjes helpt ook bij de de beeldvormingwant? Ik vind dit korte juist wel leuk.
En dat parcours over het parcours waar eerder vandaag paardgereden is, is ook ee fraaie vondst. Sowieso dat alles op 1 plek is gaaf. Als publiek ahd je hier de hele wedstrijd kunnen volgen, op andere Spelen moest je dan én naar de schermzaal én naar het zwembad én naar de paardrijvenue enz
Huh?De dochter van The Boss!