Reinoud
Well-known member
Denk dat ze het echt van rondjes pakken moet hebben.Nu de madison heren, kans op medailles is klein begreep ik van Sebastiaan Timmerman op Radio1
Denk dat ze het echt van rondjes pakken moet hebben.Nu de madison heren, kans op medailles is klein begreep ik van Sebastiaan Timmerman op Radio1
NL doet het goed, alleen lijken de Britten, Denen en Fransen te sterk. Geen schande als je ziet welke renners zij opstellen, en met wie wij komen.Nederland sprokkelt regelmatig mee. Britten en Denen weg nu is wel linke soep.
Schippie rijdt het dicht
Jep. Maar aan de andere kant, die Denen hebben dus bv Morkov, die trok in Tour de sprint aan voor Cavendish. De NL coureurs rijden op de weg wedstrijden van 2 niveaus lager dan die van de Denne, Engelsen en Fransen.Ze zijn toch niet echt scherp; iedere 10 rondjes sprinten en dan punten voor de eerste 4 en NL wordt iedere keer 5e. Tja, dat schiet niet op.
Medaille lijkt ver weg, of er moet nog een truc speciaal komen.
Wederom geeft ze de kop weg. Of ze anders wint weet ik niet, maar tactisch niet best mijn inziensBraspennincx verliest heat 2. Jammer, maar was te verwachten
Dat is dan ook een totaal andere discipline.Jep. Maar aan de andere kant, die Denen hebben dus bv Morkov, die trok in Tour de sprint aan voor Cavendish. De NL coureurs rijden op de weg wedstrijden van 2 niveaus lager dan die van de Denne, Engelsen en Fransen.
Bij de opening wel.Hassan draagt morgen de vlag. Dus bij de opening niet en nu weer geen kaaskop die de vlag draagt. Sylvana ligt te glimmen van trots....