Reinoud
Well-known member
In de Atletiek heeft die regel betrekking op de Amerikanen tochJe kent toch regel 1 in het baanwielrennen? "De Brit is nooit fout"...
In de Atletiek heeft die regel betrekking op de Amerikanen tochJe kent toch regel 1 in het baanwielrennen? "De Brit is nooit fout"...
Ah ja, net als regel 1 in de atletiek dus.Precies. Zie regel 1 van het baanwielrennen dat ik aanhaal.
Elke sport zijn eigen voorkeur ja.In de Atletiek heeft die regel betrekking op de Amerikanen toch
Büchli heeft de waarschuwing gekregen...Carlin stuurt toch omhoog
Hoort gewoon bij de keirin, daarom is het zo onvoorspelbaar. Ligtlee was ook niet overtuigend in Rio in de halve finale en won de finale. Braspennincx deze week had ook herkansingen nodig.Ik vraag me af of hij überhaupt nog die extra versnelling heeft, na alle inspanningen tot nu toe. Zo'n sprintfinale zal er ook wel ingehakt hebben.
Dat heeft puur met sprintersvak te maken. Denk dat hij onder de rode lijn stuurde terwijl dat nog niet mochtBüchli heeft de waarschuwing gekregen...
Ja, wat een krankzinnige beslissing. Ik heb deze week veel meer duw- en trekwerk gezien in het baanwielrennen.Echt belachelijk zeg, hij was er gewoon voorbij
Kan wel, maar we zijn geen Britten.Kan je nog een kanloos protest indienen?
Zelfs de TwitterBritten vonden het eerder Carlin's fout dan die van Buchli.Kan wel, maar we zijn geen Britten.