Dat vond ze volgens mij vooral zelf, maar gezien haar PR was die kans klein volgens mij.Deelstra was toch ook een kandidaat voor de medailles
Deelstra was toch ook een kandidaat voor de medailles
Deelstra was toch ook een kandidaat voor de medailles
Apart. Heb nog nooit meegemaakt dat ze wegens een val herstarten bij de keirin. Dat is toch vaak vooral: val je, jammer dan.Büchli 2e in zijn heat, maar herstart
De finale op de Olympische Spelen van Rio kreeg zelfs 2x een herstartApart. Heb nog nooit meegemaakt dat ze wegens een val herstarten bij de keirin. Dat is toch vaak vooral: val je, jammer dan.
Denk dat ze te dichtbij de baan lagenApart. Heb nog nooit meegemaakt dat ze wegens een val herstarten bij de keirin. Dat is toch vaak vooral: val je, jammer dan.
Klopt, maar dat was aan het begin, omdat er mensen te vroeg weggingen nadat de 'derny' verdwenen was, wat effectief een valse start is. Dit was in volle sprint.De finale op de Olympische Spelen van Rio kreeg zelfs 2x een herstart
Ja, dat was kut want Kenny ging in de fout en had gediskwalificeerd moeten worden, maar mocht gewoon meedoen in de herstart en won goud.Klopt, maar dat was aan het begin, omdat er mensen te vroeg weggingen nadat de 'derny' verdwenen was, wat effectief een valse start is. Dit was in volle sprint.
Je kent toch regel 1 in het baanwielrennen? "De Brit is nooit fout"...Carlin stuurt toch omhoog
Precies. Zie regel 1 van het baanwielrennen dat ik aanhaal.Ja, dat was kut want Kenny ging in de fout en had gediskwalificeerd moeten worden, maar mocht gewoon meedoen in de herstart en won goud.