De stoephoer!
Moet wel. Ze hebben inmiddels volgens mij alle hoerenstraten gesloten in Utrecht.
De stoephoer!
Zie je wel! Ik dacht het al.Moet wel. Ze hebben inmiddels volgens mij alle hoerenstraten gesloten in Utrecht.
Nou, afgelopen jaar toen Dumoulin steeds weer wat mankeerde en een sabbatical inlaste kwam Schippers met hetzelfde gezever. Dat liep parallel afgelopen jaar. Altijd waren er kleine pijntjes en tegenslag.Zo, als er twee persoonlijkheden echt tótaal niet op elkaar lijken... Hoe kom je er in vredesnaam op?
Dat ze allebei fysiek inderdaad wat tegenslag hadden, is dan ook echt de enige vergelijking.Nou, afgelopen jaar toen Dumoulin steeds weer wat mankeerde en een sabbatical inlaste kwam Schippers met hetzelfde gezever. Dat liep parallel afgelopen jaar. Altijd waren er kleine pijntjes en tegenslag.
En het gezemel voor de camera.Dat ze allebei fysiek inderdaad wat tegenslag hadden, is dan ook echt de enige vergelijking.
Ik kijk de stream op Eurosport en die verslaggevers komen superlatieven tekort om deze finale te beschrijven... Echt ongelooflijk. Staat dat in het contract van vrouwenvoetbalverslaggevers, dat er geen enkel punt van kritiek mag komen? Men is toch niet blind?Bij het onderdeel voutenvoetbal worden het pingels.
Eerlijk is eerlijk, er zaten 2 hele goede bij, maar de rest was drama inderdaad.Wat een flutpenals toch weer. Je lacht je toch dood.
De één nog slechter dan de andere.
Ja die zag ik dus op tv al voorbij komen. Vandaar mijn opmerking dat Schippers blijkbaar heel lekker in die groep ligt.