erka
Well-known member
Schippers heeft echt een ramp van een toernooi. Nu ook weer totaal verkeerd. Zou me niks verbazen als die per direct een tijdje stopt.Je zag het inderdaad vrij snel aankomen.
Schippers heeft echt een ramp van een toernooi. Nu ook weer totaal verkeerd. Zou me niks verbazen als die per direct een tijdje stopt.Je zag het inderdaad vrij snel aankomen.
NeenJe bedoelt Femke Bol?
En heeft geen uitkeringNee, die eet alleen maar bruine boterhammen met pindakaas.
Schippers heeft echt een ramp van een toernooi. Nu ook weer totaal verkeerd. Zou me niks verbazen als die per direct een tijdje stopt.
En heeft geen uitkering
Oei dit gefaal kan natuurlijk niet onbestraft blijven.
Ik vind dat Schippers voor straf ook de marathon moet lopen.
Frankrijk 4 teamfinales, echt knap. (basket heren, handbal dames + heren, volleybal heren)Handbalfinale Rusland Frankrijk
Rusland te sterk voor Noorwegen
Maar wat een gevecht was dat
Wild, Pieters en Van Schip mogen ook lekker aansluiten.Heel Team NL buiten de baanrenners gewoon de marathon laten lopen.
En de EK selectie ook.
En het kabinet ook.
Dafne ligt wel heel lekker in die groep, zo te zien.
Zo, als er twee persoonlijkheden echt tótaal niet op elkaar lijken... Hoe kom je er in vredesnaam op?Je moet die schippers zo snel mogelijk lozen. Jankerd, lijkt de vrouwelijke Dumoulin wel ...
Dan komt het wel goed.Je moet die schippers zo snel mogelijk lozen. Jankerd, lijkt de vrouwelijke Dumoulin wel ...