JMD
Well-known member
Deels mee eens. Het geeft immers wel iets aan over de 'motor' die er bij hen in zit.Dat is dan ook een totaal andere discipline.
Deels mee eens. Het geeft immers wel iets aan over de 'motor' die er bij hen in zit.Dat is dan ook een totaal andere discipline.
Denk dat ze sowieso verloren had op snelheid.Wederom geeft ze de kop weg. Of ze anders wint weet ik niet, maar tactisch niet best mijn inziens
Ja dat denk ik ook, maar dan heb je in ieder geval wat anders geprobeerd.Denk dat ze sowieso verloren had op snelheid.
Als we nou allemaal eens stoppen om bij dit soort momenten te kijken naar de huidskleur van iemand, dan wordt het voor ons allemaal een stuk leuker. Is het een blank persoon, dan gaat een gedeelte van donker Nederland zeiken dat het altijd blanken zijn. Is het een donker iemand, dan jankt een gedeelte van blank Nederland dat diegene daar alleen maar loopt omdat ze donker is. Hoorde ook weer dat er geklaagd is dat er te weinig donkere spelers bij het hockey meedoen, bijvoorbeeld.
Echt serieus, kap eens met dat dwaze slachtoffergedrag.
Helemaal mee eens. Dit is ook precies waarom ik tegen een 'vrouwenquotum' ben in de top van bedrijven ofzo. Je moet de beste op die plek neerzetten, en of die nou man/vrouw/transgender/blank/zwart of weet ik wat is, het zou niet relevant moeten zijn. Wat je door dat soort quota krijgt is dat mensen zich geen afvragen of de vrouw die daar zit daar zit vanwege het quotum of vanwege het feit dat ze de beste is...Als we nou allemaal eens stoppen om bij dit soort momenten te kijken naar de huidskleur van iemand, dan wordt het voor ons allemaal een stuk leuker. Is het een blank persoon, dan gaat een gedeelte van donker Nederland zeiken dat het altijd blanken zijn. Is het een donker iemand, dan jankt een gedeelte van blank Nederland dat diegene daar alleen maar loopt omdat ze donker is. Hoorde ook weer dat er geklaagd is dat er te weinig donkere spelers bij het hockey meedoen, bijvoorbeeld.
Echt serieus, kap eens met dat dwaze slachtoffergedrag.
Ik vind het gewoon een smet op een verder fantastische Spelen. Zeker niet alleen hier hoor, heb op social media ook al genoeg voorbij zien komen. Maar ik kan er dus werkelijk met m'n hoofd niet bij dat je zo naar de tv zit te kijken.Precies dit. Het Nederlands elftal is ook nooit blank of zwart genoeg. Waar gaat het over… Als je ergens gewoon de beste sporters selecteert ongeacht afkomst en kleur…
Ben benieuwd of die wokies in Amerika klagen over teveel zwarten in basketbalteams.Precies dit. Het Nederlands elftal is ook nooit blank of zwart genoeg. Waar gaat het over… Als je ergens gewoon de beste sporters selecteert ongeacht afkomst en kleur…
Ben benieuwd of die wokies in Amerika klagen over teveel zwarten in basketbalteams.
Jep.Ik ben klaar met beide kanten van racisme.
En hij doet net alsof zijn neus bloedt.8 voor Houtzager. Nou, dan ben je direct klaar.
edit: 9