Verdedigend doen de Nederlandse dames het meer dan uitstekend, maar ze scoren veel te weinig.Hongarije na 1 kwart 4-3 voor tegen Nederland bij waterpolo
Iedereen gaat stuk op het 2de parcours.Wat een geinige sport dat sportklimmen. Nu het boulderen.
Ik zit te kijken zonder geluid/commentaar, maar ze moeten elk parcours 1x doen? En dan wie het verst komt?Het is me ook een raadsel hoe je dat 4de parcours moet aanpakken.
Mooi! Hup Deurloo!Bart Deurloo zo meteen op de rekstokfinale, gaat "alles of niets" turnen...
Heeft de hoogste uitgangsscore op papier van de 8 finalisten.
Dat mag je zeggen ja. 7-8 bij rust.Waterpolo gaat spannend worden
Nope. Moet je gewoon maar een straf pakken met zo weinig secondes nog te spelen.Die laatste bal is wel erg zuur. Ziet er voor deze leek niet goed uit
Vloedke?Ha, Romke in de studio.
Je hebt 2 checkpoints die je moet halen. Elk checkpoint zal wel 1 punt zijn. Per parcours heb je 5 minuten de tijd, ik geloof inderdaad 1 keer.Ik zit te kijken zonder geluid/commentaar, maar ze moeten elk parcours 1x doen? En dan wie het verst komt?
Dankje. Dat is wel extreem optimistisch allemaal.@Jamel, deze tweet bedoelde ik over 12 medailles atletiek, zie nu dat hij het er over 9 heeft met evt 3 verrassingen
Jep...Dankje. Dat is wel extreem optimistisch allemaal.