Algemene prestaties in Tokyo

JMD

Well-known member
Jammer. Maar dat is altijd met rekstok, het is alles of niks. Zonderland viel 2x in een Olympische finale, maar de keer dat hij niet viel won hij goud. Liever dat dan steeds risicoloos 5e of 6e.

erka

Well-known member
Ik zag gisteren beelden van polshoog hoe dat vooroorlogs ging. Met een houten stok en gewoon landen op de grond in het zand. En toch sprongen die gasten +4 meter.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Mijn god joh, ik word helemaal bang van die synchroonzwemsters. Wat kijken ze eng!

• Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Ik zag gisteren beelden van polshoog hoe dat vooroorlogs ging. Met een houten stok en gewoon landen op de grond in het zand. En toch sprongen die gasten +4 meter.
Sowieso zijn die vooroorlogse beelden mooi. Heb wel eens filmbeelden gezien van het 'schoonspringen' van de Spelen van 1924 in Parijs... Dat ziet er echt niet uit, sommige laten zich 'gewoon' vallen, dat daar geen gewonden bij zijn gevallen is echt een wonder.

erka

Well-known member
Lavillenie stopt ermee. Net als vijf jaar geleden dus grote teleurstelling voor hem.

erka

Well-known member
We hebben een Foppen op de 5000m. Dat wordt dus een succes, die gaat iedereen verrassen.

• Leuk
Waarderingen: JMD
Bovenaan