Algemene prestaties in Tokyo

erka

Well-known member
Hij sprong van de week zonder problemen 5,75, dus dit is echt dramatisch... Toch de druk?

Volgens mij wel. Zijn gezicht stond zeer gespannen, vanaf begin al.

En dan denk ik bij zo iemand, druk? Waarom? Je staat in je eerste OS en je hebt 0,000000000000 te verliezen.

JMD

Well-known member
Volgens mij wel. Zijn gezicht stond zeer gespannen, vanaf begin al.

En dan denk ik bij zo iemand, druk? Waarom? Je staat in je eerste OS en je hebt 0,000000000000 te verliezen.
Precies. Niemand (oke, die Telegraafverslaggever) verwacht iets van hem. Denk dat tot vandaag nog geen 5% van NL van hem gehoord had...

erka

Well-known member
Die Braziliaanse Olympisch kampioen van Rio gaat nog niet heel soepeltjes. Dat was toen met dat uitfluiten door het publiek.

JMD

Well-known member
Die Braziliaanse Olympisch kampioen van Rio gaat nog niet heel soepeltjes. Dat was toen met dat uitfluiten door het publiek.
Logisch. Die 6,03 van toen sloeg nergens op bij hem. Heeft sindsdien 1x 5,92 gesprongen, 1x 5,82 en voor de rest nooit boven de 5,70... Dat was toen echt een voorbeeld van "boven jezelf uitstijgen". Zoiets had Rens Blom ook ooit op de WK. Vloon had vandaag het tegenovergestelde.

JMD

Well-known member
Waterpolodame op de radio op de vraag waarom het fout gaat: "zij spelen of hun leven er vanaf hangt en wij niet"...

Echt, ik trek dat soort commentaren zo slecht. Het is verdomme de OS, je hebt als waterpolo 2x de Spelen gemist na het goud in Peking, je staat er dus eindelijk weer en dan geef je niet alles... Verliezen op basis van kwaliteit kan, op basis van een ongelukkige goal/beslissing, oke... Maar dat 'we geven niet alles', hou op...

JMD

Well-known member
Italië gaat weer geen Olympisch kampioen volleybal worden, verliezen met 2-3 van Argentinië, valt nu zelfs voor het eerst sinds Barcelona 1992 (toen met dank aan NL, 17-16 in set 5) buiten de laatste 4....

JMD

Well-known member
De Amerikaan die voorop liep in de 2e heat 200m 1/2 finale en inhield wordt 3e... En moet nu wachten.

erka

Well-known member
Burnet "zet alles op alles". Lichtjaar afstand laatste.

Op zich geen schande natuurlijk.

Bovenaan