Algemene prestaties in Tokyo

JMD

Well-known member
Set 5 ook gedeeld, Wijler verliest.

Zo komen alle NL boogschutters niet verder dan de 2e ronde. Dat is toch een tegenvaller als je als 6e, 8e en 14e kwalificeert.

erka

Well-known member
En verloren. Die boogschutters vallen individueel toch allemaal behoorlijk tegen vind ik.

JMD

Well-known member
Goh, Japan wint weer goud met judo...

De tennisherendubbelfinale wordt een Kroatische aangelegenheid, Mektic/Pavic tegen Cilic/Dodig

Jamel

Administrator
Forumleiding
De Nederlandse badmintontroeven beginnen min of meer gelijktijdig aan hun wedstrijden. Dat is wel jammer.

erka

Well-known member
Caljouw valt steeds aan op de forehand van die gast, maar krijgt m elke keer om de oren.

erka

Well-known member
Piek/Seinen zoals verwacht vrij kansloos. Die anderen spelen een stuk hoger tempo en dan kun je bij badminton gewoon niet verrassen.

JMD

Well-known member
En weer judogoud voor Japan, 15e goud voor het gastland, ze staan weer bovenaan de medaillespiegel.

erka

Well-known member
Ik vind dat Caljouw niet goed speelt. Hij is slordig, maakt veel fouten en maakt soms verkeerde keuzes. Andere taktiek ook nodig, minder aanvallen, meer vertragen.

erka

Well-known member
Veel beter nu, hij laat de tegenstander nu de fouten maken ipv zelf steeds te veel risico te nemen.

D

Deleted member 2709

Guest
Medaille kansen voor morgen: Holland 8 (normaal gesproken gaat het tussen Duitsland en Nederland), BMX (kan alle kanten op) en judo Henk Grol (maar verwacht ik geen medaille van).
Een medaille voor Femke Heemskerk of judoka Tessie Savelkous zou een grote verrassing zijn.

Friesland

Well-known member
Goh, Japan wint weer goud met judo...

De tennisherendubbelfinale wordt een Kroatische aangelegenheid, Mektic/Pavic tegen Cilic/Dodig
En weer judogoud voor Japan, 15e goud voor het gastland, ze staan weer bovenaan de medaillespiegel.
Het is jouw topic, dus jij bepaald wat offtopic is. Maar heb je het over de Japanse en Kroatische prestaties in Tokio, waar geen Nederland bij betrokken is, in een topic die jij "Nederlandse prestaties in Tokyo" hebt genoemd? ;)

erka

Well-known member
Hij wint de 2e met 21-3. Als hij zo doorgaat wint ie dit wel. Maar kan zijn dat die gast de 2e liet lopen om energie te sparen.

Friesland

Well-known member
Veel beter nu, hij laat de tegenstander nu de fouten maken ipv zelf steeds te veel risico te nemen.
Zijn tegenstander doet het gewoon rustig aan, want hij heeft immers de eerste game al op zak. In de derde zal 'ie wel weer los gaan. Ik zou er in ieder geval nog geen conclusies uit trekken.

Joost

Well-known member
Hij wint de 2e met 21-3. Als hij zo doorgaat wint ie dit wel. Maar kan zijn dat die gast de 2e liet lopen om energie te sparen.
Ik kan niet kijken maar wat is daar gebeurt?
Dit is mij zelf nooit overkomen, een set winnen en dan met 21-3 verliezen.

erka

Well-known member
Piek/Seinen verloren
Caljouw vervalt af en toe weer in de fout van de 1e game. Laat die gast nou de fouten maken. Hij maakt ze de hele tijd zelf.

Bovenaan